- Homepage
- Speakeri
- Program
- Tipuri de acces
- Parteneri
- Parteneri media
- Locatie si cazare
- Contact
- Povestea evenimentului
Sesiune speciala [Antreprenoriat] 2 - Produsul. Pretul. Promovarea
#FORMAT
Sesiunile speciale sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. Nivelul transferului de cunostiinte este basic si permite participantilor sa inteleaga toate conceptele, metodologiile, sistemele si mecanismele de lucru vehiculate.
#TOPICURI
Lectii din experienta unor antreprenori de succes, profesionisti si manageri caliti la scoala vietii pentru a-i ajuta pe cei la inceput de drum sa progreseze si sa-si dezvolte afaceri solide si pe principii sanatoase.
#AUDIENTA target
Antreprenori la inceput de activitate, cei care au idei de afaceri si vor sa le puna cu succes pe piata, cei pasionati de antreprenoriat, persoane care i-au in calcul posibilitatea de a porni pe calea antreprenoriatului, tineri din anii terminali de liceu si facultate care doresc sa puna in balanta antreprenoriatul ca si optiune de cariera.
#TEME ABORDATE
- Segmentarea si targetarea pietei, satisfacerea nevoilor.
- Nivele de segmentare ale pietei: piete de consumatori, piete de afaceri, piete internationale.
- Dezvoltarea segmentelor de piata, targetarea pietei, evaluarea segmentelor de piata, strategie de segmentare.
- Identificarea competitorilor companiei, obiectivele acestora si identificarea strategiei acestora.
- Evaluarea punctelor tari, punctelor slabe si ale modelelor de reactie ale competitorilor.
- Inovatia si dezvoltarea produselor noi, motive ale esecului sau ale succesului produselor noi.
- Dezvoltarea produsului nou: generarea unei idei, depistarea unei idei, conceptul de dezvoltare.
- Testarea, dezvoltarea produsului, test de marketing si comercializare.
- Strategii ale ciclului de viata al produsului.
- Strategiile de pret ale produsului nou: strategia "pretului de smantanire", pret de penetrare a pietei.
# RESURSE
- prezentarile speakerilor care vor contine cel putin o sinteza a principalelor idei vehiculate in timpul prezentarii
- o lista de articole, carti, site-uri de unde participantii pot aprofunda termenii, notiunile si instrumentele oferite de speakeri
- o serie de instrumente pe care cei prezenti le pot folosi de a doua zi in activitate
- acces la o serie de resurse si instrumente prin platforma Business Days (rezervat doar participantilor la evenimentele Business Days)
Lista speakeri
CEO și Co-fondator, SilkWEB
Cosmin este omul de la SilkWeb, CEO și co-fondator al agenției precum și al platformei eCommerce Gomag. Cu o experiență de peste 18 ani în online, Cosmin Dărăban este specializat în marketing online și eCommerce, CRO și tehnici de creștere a traficului și vânzărilor.
CMO, ContentSpeed
De 18 ani Doina Vîlceanu este "om de marketing". A început cu partea de PR și organizare de evenimente BTL ca apoi să se indragosteasca iremediabil de online.
Fondator, Burcash - Managementul Banilor
“Misiunea mea este să ajut cel putin un milion de români să-și gestioneze eficient banii și să-și construiască bunăstarea. Așa vom vedea mai mult zâmbet și iubire în jurul nostru." Are o experiență de peste 20 ani în management și vânzări, s-a dedicat consultanței de management din anul 1999. Ca și trainer a livrat peste 6.000 de ore de training de vânzări, management și leadership. În calitate de consultant a consiliat peste 150 de companii în proiecte de optimizare a vânzărilor, alinierea proceselor interne și creșterea accelerată a profitului. De asemenea oferă consiliere pentru proprietarii de afaceri în ce privește strategiile de exit și managementul averii personale. În prezent de Eusebiu este implicat exclusiv în gestionarea primului program independent de educație financiara din Romania: BurcashTM – Managementul Banilor
Fondator, Marketing Strategist & Brand Architect, Brand Essence Romania
Mihaela are 41 de ani și o experiență de 18 ani în marketing dintre care 10 ca Marketing Manager la IKEA. A lucrat si in LG Electronics, Radio Contact, Publimedia, Altex / Media Galaxy. A lansat Media Galaxy in Romania, IKEA în Romania și Croatia, magazinul online al IKEA și multe alte proiecte.
Managing Partner, Profit Consulting
Răzvan Ziemba este antreprenor, consultant de business și fost CEO al Network One Distribution.
Fondator, Accelera®
Are peste 28 de ani de experienta nationala si internationala în marketing, vanzari si dezvoltare comerciala A avut proiecte în Franta, Germania, Italia, Spania, Cehia, Bulgaria, Austria, India si România pentru companii ca Accor, Allianz, Vodafone, Aliat Mercedes, BMW Bavaria Automobile si inca peste 200 de companii. A imparti scena cu Robin Sharma, Paul Martinelli, Alain Cardon si cu cei mai buni traineri din România
CEO, Noblesse Group
Antreprenor de succes in industriile creative si culturale, Loredana Preda fondeaza compania Noblesse Group International in 2002, creand de-a lungul timpului mai multe branduri Noblesse Interiors , Studio Insign , Palatul Noblesse, Noblesse Academy si Asociatia cultural Noblesse. Acestea activeaza in domeniile: mobilier si decoratiuni, servicii de proiectare in design interior si arhitectura, evenimente corporate si artistice, proiecte culturale, academie de cursuri de dezvoltare personala si profesionala, promovand prin toate acestea un lifestyle plin de valoare. Aceste branduri spun fiecare o poveste, nascute din pasiune, leadership vizionar, competenta managerială, dorința de dezvoltare continuă și dragostea de frumos, de cultură și istorie, impreuna dand nastere unui business de familie, menit a fi lasat mostenire.
General Manager, Dare Digital
Ciprian Susanu este consultantul în digital marketing cu expertiză în strategie de marketing online și de business dobandită prin implementarea proiectelor de succes dezvoltate atât alături de echipele pe care le-a îndrumat, pentru multiple categorii de brand-uri și clienți, cât și din poziția de antreprenor cu Dare Digital, agenția independentă de marketing digital integrat.
CEO, Savoy Hotel
Bellamy Zahiu este CEO-ul si proprietarul Hotelului Savoy din Mamaia. Cu o experienta de peste 19 ani in turism, a trecut prin experienta afilierii la lantul hotelier international Best Western iar din 2015 a hotarat retragerea din lant si recrearea brandului Hotel Savoy.
Moderatori
CEO, bizz.club Romania
Campion al României la Public Speaking în 2011, Călin este unul dintre cei care au avut impact major la dezvoltarea Public Speaking-ului din România. Pasiunea pentru vorbitul în public și-a descoperit-o în cadrul organizației Toastmasters, organizație pe care a coordonat-o ca și Guvernator al României.
Prezentator, realizator, moderator TV, jurnalist,
Jurnalist TV, radio și presa scrisă. Trainer în media și comunicare. Public speaker. Prezentator de evenimente.