- Homepage
- Speakeri
- Program
- Tipuri de acces
- Parteneri
- Parteneri media
- Locatie si cazare
- Contact
- Beneficii participanti
Cui se adreseaza?
Acest tip de acces se adresează în special antreprenorilor aflați la început de drum, a profesioniștilor din diverse domenii care sunt la începutul carierei, a managerilor din organizații care doresc să-și dezvolte spiritul antreprenorial și să deprindă noțiunile de bază legat de antreprenoriat și intraprenoriat.
De ce ar trebui să alegi tipul de acces Business Starter?
Ce conține pachetul de acces Business Starter?
- acces la conferințele (2+2) evenimentului (din prima și a doua zi) de la ora 10:00 și ora 12:00 (prezentări scurte de 10-12 minute din partea unor antreprenori de succes, manageri din companii de top și experți din diverse domenii cu peste 15 ani de activitate despre trenduri, oportunități, provocări, inovație și tegnologie)
- acces la sesiunile speciale dedicate antreprenoriatului (3 sesiuni speciale pe zi care se desfășoară sub forma de interviu pe scenă, cu câte 5-6 antreprenori cu experiență în fiecare sesiune, care au loc în fiecare zi a evenimentului de la ora 14:30, 16:30 și 18:30, în funcție de tipul de acces);
- acces la pauzele de cafea;
- acces la sesiunile de business networking din intervalul orar 8:30-9:30;
- acces la sesiunile de dezvoltare personală din intervalul orar 8:30-9:30 (4 sesiuni în fiecare zi) și 20:30-21:30 (4 sesiuni în fiecare zi);
- acces în zona expoziționala și de socializare;
- mapa participanților;
Optiuni suplimentare la care au acces participantii care aleg pachetul de acces Business Starter:
- 15 euro - optiunea de servire a mesei in prima zi (o excelenta ocazie de networking si socializare cu speakerii si invitatii VIP ai evenimentului)
- 30 euro - optiunea de servire a mesei in a ambele zile (o excelenta ocazie de networking si socializare cu speakerii si invitatii VIP ai evenimentului)
- 200 euro - promovare la locul evenimentului prin inserarea unui pliant in mapa participantilor si posibilitatea de a transmite informatii valoroasa catre 500-1000 de participanti la eveniment
- 200 euro - promovare la locul evenimentului prin expunerea unui roll-up in zona de socializare si business networking pe toata durata evenimentului