Workshop [Sales&Marketing] 3 - Sales Funnel Management

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. 

#AUDIENTA

Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in sales si marketing, managerilor din departamentele de marketing, comunicare, comerciale, relatii cu clientii, profesionistilor preocupati de modul de crestere a afacerilor prin cresterea numarului de clienti, prin cresterea vanzarilor, prin dezvoltarea brandului, celor care vor sa-si dezvolte abilitatile de marketing, vanzari, negociere, relatii cu clientii, comunicare, relatii publice.

 

#TEME ABORDATE

  • Cum știm ce vor clienții cu adevărat?
  • Ce știm despre clienți, dar pierdem mereu din vedere?
  • Components of a Sales Funnel
  • Benefits of a Sales Funnel
  • Best Practices of a Sales Funnel to Keep in Mind
  • Ce știi tu și nu știe clientul - în cazul Sales Funnel
  • Etape și treceri | Vizualizează tot timpul ce face clientul 
  • Clienții invizibili | Cum câștigi cumpărătorii din click-uri (in online)

​# RESURSE

Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:

  • cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
  • o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
  • o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi

 

Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Co-Fondator, Consultant și trainer, PRO Customer

Florin Dumitrașcu este cofondator al firmei PRO Customer înființată în 2012, lucrând, încă din 2009, la proiectul de concepere și implementare a metodei PRO Customer® care, în numai 8 ani, însumează peste 7.000 de aplicanţi - consultanţi de vânzări, manageri de primă linie sau de top din diferite industrii precum: bănci, asigurări, telecomunicaţii, produse farmaceutice, vânzare și închiriere de utilaje de mare mecanizare.

Citeste mai mult

Managing Director , Sfera Business

Catalin este executivul care ia decizii cu impact imediat asupra performantelor unei companii. Expertiza sa credibilizeaza concluziile rezultate din procesul de analiza de business, iar rezultatele comerciale ale companiilor in care a activat Catalin certifica o experienta solida in zona comerciala.

Citeste mai mult

Manager , ACknowledge

Adrian Cioroianu este Hunter, Farmer, Negociator, Influencer, Sales Trainer cu experienta in companii ca Orange, Sony Ericsson si Intel Corporation. Este antreprenor și a fondat AC KNOWLEDGE, o companie pentru training și consultanță în vânzări. Din pasiune pentru educație, este și Lead organizer al TEDxFloreasca, primul eveniment TEDx în aer liber din România. Adrian este autorul cărții VÂND ORICE, ORICÂND, ORICUI și coordonatorul cărții POVEȘTI NEMURITOARE DE VÂNZĂRI, o colecție de experiențe trăite de vânzători cu experiență din diferite industrii, povești reale de vânzări din care pot învăța toți cei care au tangență cu vânzările.

Citeste mai mult

Business Solutions Consultant & Trainer, Own Company

Cristian Cojocaru este pasionat de vanzari, management si dezvoltarea echipelor. Are o indelungata experienta in companii mari unde a condus si crescut echipe cu performante deosebite. Orange, Vodafone, Telekom, LG, Samsung sunt cateva din companiile care l-au format si dezvoltat in zona de Top Management si Vanzari. Ii place sa scrie, desi nu se considera scriitor. Exprienta din companii si pasiunea pentru scris s-au materializat in "Paradoxuri Corporatiste", prima carte din Romania despre corporatii si corporatisti.

Citeste mai mult
Moderatori

Jurnalist, prezentator și moderator TV, Digi24

Jurnalist, prezentator și moderator TV. Ovidiu 17 ani de jurnalism – reporter de teren, editor, redactor. A prezentat 7 ani emisiunea Vocile Iașului la Digi24 Iaşi unde a intervievat politicieni, antreprenori, artiști, doctori, manageri, experți, miniștri precum și președintele României.

Citeste mai mult

Cofondator, SELLification

In momentul de fata, ajuta tinerii antreprenori/ firme mici si mijlocii sa acceseze fonduri cu finantare nerambursabila de la guvern, prin programul Start Up Nation, oferind consultanta pentru atragerea de fonduri nerambursabile pentru societati de tip SRL si/sau SRL-D.

Citeste mai mult