Workshop [Sales&Marketing] 1 - Digital transformation in marketing

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. 

#AUDIENTA

Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in sales si marketing, managerilor din departamentele de marketing, comunicare, comerciale, relatii cu clientii, profesionistilor preocupati de modul de crestere a afacerilor prin cresterea numarului de clienti, prin cresterea vanzarilor, prin dezvoltarea brandului, celor care vor sa-si dezvolte abilitatile de marketing, vanzari, negociere, relatii cu clientii, comunicare, relatii publice.

 

#TEME ABORDATE

  • Route to market si sales channel vs. “brand equity”  
  •  Eficienta. Cat de mult poti comunica in 5 secunde? 
  •  Fragmentare si automatizarea comunicarii. Poti sa mai ai un “Brand Big Idea”?
  •  Cat de mult e PR si cat de mult este util? 
  •  Ce creaza dependenta de 2 canale: Google si FB.
  •  Fairness of measurement: e ok sa se auto-masoare?

 

 

​# RESURSE

Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:

  • cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
  • o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
  • o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi

 

Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Antreprenor online, Kooperativa 2.0

Scrie de 10 ani pe blogul sau cristianchinabirta.ro. A publicat peste 13.000 de articole în acest timp. A organizat în cei 10 ani de activitate peste 300 de campanii cu şi pentru bloggeri. În acelaşi timp, a participat că blogger la peste 200 de campanii.

Citeste mai mult

Managing Director & Online Marketing , AdLemonade

Anabela Luca este antreprenor, consultant si trainer de online marketing @adLemonade.com, agentie de performance marketing de top. Pasionata de a sustine business-urile romanesti si internationale in a cuceri online-ul, Anabela reprezinta un partener strategic pentru orice business care isi doreste sa isi creasca accelerat vanzarile si numarul de clienti de pe internet. In cei peste 6 ani de experienta in online, a construit eficient campanii pe Google AdWords si Facebook pentru peste 80 de companii, administrand bugete de peste 4 milioane de eur. Dintre clientii ei, se disting Tocmai.ro, Jolidon International, FashionUp sau Tudor Tailor.

Citeste mai mult

CEO & Head of Strategy, Consultant & Trainer, Infinit Solutions Agency

Alex Cernătescu este CEO si Co-Fondator la Stefanini Infinit (Infinit Agency). Are peste 14 ani de experienta in Digital Advertising, Digital Transformation, Innovation, Software & Companii de Tehnologie si este Speaker International, Consultant si Trainer.

Citeste mai mult

CEO și Co-fondator, SilkWEB

Cosmin este omul de la SilkWeb, CEO și co-fondator al agenției precum și al platformei eCommerce Gomag. Cu o experiență de peste 18 ani în online, Cosmin Dărăban este specializat în marketing online și eCommerce, CRO și tehnici de creștere a traficului și vânzărilor.

Citeste mai mult

Team Leader, Canopyst Iași

Marian se implică activ la educarea mediului de afaceri fiind trainer Online Marketing la DallesGo și susține cu placere cursuri dedicate studenților, prin cadrul proiectelor Google.

Citeste mai mult
Moderatori

Jurnalist, prezentator și moderator TV, Digi24

Jurnalist, prezentator și moderator TV. Ovidiu 17 ani de jurnalism – reporter de teren, editor, redactor. A prezentat 7 ani emisiunea Vocile Iașului la Digi24 Iaşi unde a intervievat politicieni, antreprenori, artiști, doctori, manageri, experți, miniștri precum și președintele României.

Citeste mai mult

Cofondator, SELLification

In momentul de fata, ajuta tinerii antreprenori/ firme mici si mijlocii sa acceseze fonduri cu finantare nerambursabila de la guvern, prin programul Start Up Nation, oferind consultanta pentru atragerea de fonduri nerambursabile pentru societati de tip SRL si/sau SRL-D.

Citeste mai mult