- Homepage
- Speakeri
- Program
- Tipuri de acces
- Parteneri
- Parteneri media
- Locatie si cazare
- Contact
- Beneficii participanti
Workshop [HR&Leadership] 1 - Effective leadership in a digital era
#FORMAT
Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni.
#AUDIENTA
Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in leadership aplicat si in managementul si coordonarea oamenilor, managerilor care au oameni in subordine, managerilor si specialistilor in resurse umane, profesionistilor care au oameni in subordine, celor care vor sa-si dezvolte abilitatile de leadership si management al echipei.
#TEME ABORDATE
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6718697/
Tehnologia digitală a schimbat organizațiile într-un mod ireversibil. La fel cum tiparul a accelerat evoluția istoriei noastre, digitalizarea modelează organizațiile, mediul de lucru și procesele, creând noi provocări cărora trebuie să le facă față liderii.
Liderii sunt actorii cheie în dezvoltarea unei culturi digitale.
Este de acum acceptat pe scară largă faptul că cele mai mari obstacole în calea implementării tehnologiei sunt oamenii si cultura organizational, nu dificultățile tehnologice.
Imbunatatirea abilitaților digitale nu mai este este suficientă pentru un leader intr-o lume digitală. Tehnologia aduce foarte multe schimbări și apare necesitatea de a schimba oamenii, și chiar organizația pentru a face față acestor transformări.
- Care sunt provocările leaderilor?
- Care sunt abilitălile de care au nevoie leaderii pentru a conduce echipe de success în era digital.
- Cum se implementează schimbările în ceea ce driveste digitalizare în această perioadă?
# RESURSE
Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:
- cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
- o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
- o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi
Lista speakeri
Managing Partner, Transearch
După o perioadă de lucru într-o poziție managerială în cadrul Henkel KGaA, una dintre multinaționalele germane cunoscute, cu sediul în Dusseldorf, i s-a oferit oportunitatea la începutul anilor ‘90 să își continue activitatea în România. A pus bazele unei filiale locale pentru o companie multinațională, ceea ce era în acea perioadă de timp o provocare extraordinară. După ce a terminat al treilea mandat ca General Manager, a decis să renunțe la cariera de expat și s-a dedicat consultanței de management, assessement și centre de dezvoltare, alături de coaching dedicat executivilor din companii.
Managing Partner, FAN Courier
Felix Pătrășcanu este managing partner FAN Courier, liderul piatei de curierat rapid intern, membru fondator al Asociatiei Operatorilor de Curierat din Romania (AOCR), membru in board-ul de conducere al Romanian Business Leaders (RBL - organizatie apolitica, neguvernamentala si non-profit, ce are ca obiectiv dezvoltarea unei platforme de actiune si implicare sociala pentru lideri in mediul privat), mentor, initiator si sustinator al proiectului RePatriot, un program care își propune să atragă românii din Diaspora, pentru a se întoarce acasa și a investi.
President, Președintele Grupului Eurolines Romania
Dragoș Anastasiu este un RePatriat de succes. La origine medic, este unul din cei mai de succes oameni de afaceri din prezent și președintele Grupului Eurolines România.
Presedinte, Valvis Holding
He is one of the most important foreign entrepreneurs in Romania. He has Swiss and Greek citizenship. He is married and has two son He was named Entrepreneur of the Year in 2001 and 2010 by Bucharest Business Week Newspaper, Entrepreneur of the Year in 2006 by Capital magazine, and in 2004 awarded by Daniel, The Metropolitan Bishop of Moldavia and Bucovina, with The Cross of Moldavia and Bucovina for his involvement in supporting the local community and the environment by creating new jobs.
Moderatori
Trainer si Coach, Impact Garantat
De peste 10 ani este antreprenor in zona de training si dezvoltare. Ginette a livrat Trainguri si programe de dezvoltare pentru numeroase companii multinaționale dar si pentru companii romanești in plina expansiune. Ginette este Co-autor in programul A.D.N.-umTraining – un program care ajuta companiile in atragerea si mentinerea talentelor in echipa si in acelasi timp in construirea unor echipe super-performante. In program este inclus si un program de Leadership pentru copii angajatilor. www.impactgarantat.ro
Prezentator, realizator, moderator TV, jurnalist,
Jurnalist TV, radio și presa scrisă. Trainer în media și comunicare. Public speaker. Prezentator de evenimente.