Workshop [Sales&Marketing] 2 - Building love for our products

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. 

#AUDIENTA

Aceste sesiuni de workshopuri se adreseaza in special antreprenorilor implicati in mod activ in afacere si care doresc sa afle ultimele trenduri in sales si marketing, managerilor din departamentele de marketing, comunicare, comerciale, relatii cu clientii, profesionistilor preocupati de modul de crestere a afacerilor prin cresterea numarului de clienti, prin cresterea vanzarilor, prin dezvoltarea brandului, celor care vor sa-si dezvolte abilitatile de marketing, vanzari, negociere, relatii cu clientii, comunicare, relatii publice.

#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor

 

  • Fii un profesionist: Drumul spre clienți trece prin procesul de producție  
  • Răbdarea - o calitate care îmbunătățește produsul nostru
  • Difentețe și asemănări între brand și produs
  • Sânge rece sau plini de emoție - cum ne raportăm la produsul nostru?
  • Ce nu trebuie să uităm despre relația produs-client?
  • Produsul pe Internet: cum ajungi la client?
  • Marketing și produs | Pe ce punem accentul?

 

​# RESURSE

Toti participanti la acest tip de workshop vor pleca de la sesiune cu:

  • cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
  • o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul acestui workshop
  • o lista de cel putin un tool/instrument din partea fiecarui speaker care sa-i ajute pe cei prezenti la workshop sa fie mai eficienti in activitatea pe care o desfasoara zi de zi si pe care sa-l poate aplica de a doua zi

 

Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Fondator, Marketing Strategist & Brand Architect, Brand Essence Romania

Mihaela are 41 de ani și o experiență de 18 ani în marketing dintre care 10 ca Marketing Manager la IKEA. A lucrat si in LG Electronics, Radio Contact, Publimedia, Altex / Media Galaxy. A lansat Media Galaxy in Romania, IKEA în Romania și Croatia, magazinul online al IKEA și multe alte proiecte.

Citeste mai mult

Founder, Brand Architects

Mihai Bonca are peste 15 ani de experiență în companii multinaționale, în roluri de Brand Manager și Director de Marketing.

Citeste mai mult

CEO și Co-fondator, SilkWEB

Cosmin este omul de la SilkWeb, CEO și co-fondator al agenției precum și al platformei eCommerce Gomag. Cu o experiență de peste 18 ani în online, Cosmin Dărăban este specializat în marketing online și eCommerce, CRO și tehnici de creștere a traficului și vânzărilor.

Citeste mai mult

Chief Digital Officer, TEILOR

Ionut Grossu, is one of the most experienced ecommerce professionals in Romania. After 8 years of managing top positions in fashion retail, he created Fashion Days together with a group of Swiss Investors in 2009 from idea to 10M euro per year. Since then, several ecommerce businesses have been managed or consulted by him like Elefant.ro, Vivre.ro, Fundeal.ro, Service-return.com or other diverse projects from Belgium, China, Russia or UK. From time to time he is appointed as an ecommerce expert for GLG or McKinsey Poland. In the past years, Ionut has been leading the digital and marketing departements of 2 very big retailers, Auchan in Romania and Technodom in Kazakhstan.

Citeste mai mult

CEO, Savoy Hotel

Bellamy Zahiu este CEO-ul si proprietarul Hotelului Savoy din Mamaia. Cu o experienta de peste 19 ani in turism, a trecut prin experienta afilierii la lantul hotelier international Best Western iar din 2015 a hotarat retragerea din lant si recrearea brandului Hotel Savoy.

Citeste mai mult

Fondator, Casa de Moda NICHI Cristina Nichita

Cristina Nichita este antreprenor si promoveaza industriile creative si productia romaneasca, prin creatiile vestimentare ale propriei Case de Moda NICHI din Iasi. Cristina Nichita a dezvoltat si o cariera in politica, ca deputat, implicandu-se activ si in diverse proiecte sociale si culturale. Crede in frumusetea vietii si a credintei, a iubirii de aproape, bucurandu-se de rolul de mama, deputat, om al creatiei si model feminin ce inspira pe oricine oriunde are ocazia.

Citeste mai mult
Moderatori

Jurnalist, prezentator și moderator TV, Digi24

Jurnalist, prezentator și moderator TV. Ovidiu 17 ani de jurnalism – reporter de teren, editor, redactor. A prezentat 7 ani emisiunea Vocile Iașului la Digi24 Iaşi unde a intervievat politicieni, antreprenori, artiști, doctori, manageri, experți, miniștri precum și președintele României.

Citeste mai mult

Cofondator, SELLification

In momentul de fata, ajuta tinerii antreprenori/ firme mici si mijlocii sa acceseze fonduri cu finantare nerambursabila de la guvern, prin programul Start Up Nation, oferind consultanta pentru atragerea de fonduri nerambursabile pentru societati de tip SRL si/sau SRL-D.

Citeste mai mult