- Homepage
- Speakeri
- Program
- Tipuri de acces
- Parteneri
- Parteneri media
- Locatie si cazare
- Contact
- Beneficii participanti
Sesiune speciala [Antreprenoriat] 3 - Planificarea si Finantarea afacerii
#FORMAT
Sesiunile speciale sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. Nivelul transferului de cunostiinte este basic si permite participantilor sa inteleaga toate conceptele, metodologiile, sistemele si mecanismele de lucru vehiculate.
#TOPICURI
Lectii din experienta unor antreprenori de succes, profesionisti si manageri caliti la scoala vietii pentru a-i ajuta pe cei la inceput de drum sa progreseze si sa-si dezvolte afaceri solide si pe principii sanatoase.
#AUDIENTA target
Acesta este un masterclass dedicat celor care doresc să pună în aplicare o idee de business, fondatorilor de companii care sunt în creștere, dar și celor care au business-uri cu probleme sau în restructurare, precum și managerilor cu experiență, interesați de creștere și surse de finanțare.
#TEME ABORDATE
-
Managementul riscului - cum construiești provizioane, cum bugetezi instabilitatea, rezerve pentru a face fata problemelor si provocarilor
-
Trandurile economice în 2019 - 2020
-
Diagnosticarea unei crize iminente
-
Gestionarea creșterilor exponențiale - de exemplu falsa seniorizare din IT
-
Optimizarea managementului financiar
-
Strategia generează bugetul sau bugetul condiționează strategia
-
Care sunt indicatorii cheie pe care sa-i urmaresti
-
Cand si cum intervii in executarea bugetului
-
Cum validezi fezabilitatea bugetului in contextul pietei, economiei si provocarilor sociale din regiunea in care activezi
-
Managementul cash-flow-ului, solutii de optimizare, solutii de redresare
-
Finantarea: de ce, cand si cum sa apelezi la ea ?
-
Instrumente moderne de planificare si management financiar
-
Care sunt cele mai des intalnite erori de management financiar? Cum le poti evita?
-
Trenduri moderne in planificare, forecasting si management
# RESURSE
- prezentarile speakerilor care vor contine cel putin o sinteza a principalelor idei vehiculate in timpul prezentarii
- o lista de articole, carti, site-uri de unde participantii pot aprofunda termenii, notiunile si instrumentele oferite de speakeri
- o serie de instrumente pe care cei prezenti le pot folosi de a doua zi in activitate
- acces la o serie de resurse si instrumente prin platforma Business Days (rezervat doar participantilor la evenimentele Business Days)
Lista speakeri
Business Angel, Venture Capital Catalyst Romania
Partener in cadrul fondului de Venture Capital Catalyst Romania (3TS Capital Partners), antreprenor in serie si business-angel cu investitii de succes in Europa de Est, Marius Ghenea se afla in topul oamenilor de afaceri conform Forbes Romania.
CEO, Adviser
Daniel este antreprenor, pasionat de dezvoltarea afacerilor, autor a două cărți de educație financiară, gazda Podcastului Finanțe FM și în prezent conduce dezvoltarea afacerilor Kelermedia, singura companie din România care oferă cu adevărat soluții de strategie, producție de conținut și campanii axate strict pe social media.
Trainer și Consultant în finanțarea afacerii, AP DEVELOP 4EX
Adi și-a început activitatea în industria financiar-bancară acum 15 ani, contribuind ca specialist şi manager la formarea şi dezvoltarea echipelor de experţi din departamentele de operaţiuni, analiză şi restructurare credite, în BRD şi ING Bank. A coordonat şi implementat proiecte de eficientizare a proceselor interne pentru a îmbunătăţi experienţa clienţilor cu banca, în ING.
Co-Founder / CFO, Bittnet Systems
Alături de fratele lui, Mihai, Cristian a pornit în 12 ani Bittnet - care a devenit prima companie de IT listată la bursa de valori. Bittnet a crescut accelerat timp de 10 ani - fiind premiată de Deloitte și Financial Times.
Fondator, Burcash - Managementul Banilor
“Misiunea mea este să ajut cel putin un milion de români să-și gestioneze eficient banii și să-și construiască bunăstarea. Așa vom vedea mai mult zâmbet și iubire în jurul nostru." Are o experiență de peste 20 ani în management și vânzări, s-a dedicat consultanței de management din anul 1999. Ca și trainer a livrat peste 6.000 de ore de training de vânzări, management și leadership. În calitate de consultant a consiliat peste 150 de companii în proiecte de optimizare a vânzărilor, alinierea proceselor interne și creșterea accelerată a profitului. De asemenea oferă consiliere pentru proprietarii de afaceri în ce privește strategiile de exit și managementul averii personale. În prezent de Eusebiu este implicat exclusiv în gestionarea primului program independent de educație financiara din Romania: BurcashTM – Managementul Banilor
Founder, 5 to Go
Radu Savopol a lansat brandul 5 to go in 2015, iar in prezent lantul numara 43 de cafenele active si 7 in curs de amenajare. Planurile pentru anul in curs includ continuarea dezvoltarii conceptului 5 to go si semnarea primului contract de franciza pentru Dialogue Social Bar.
Moderatori
CEO, bizz.club Romania
Campion al României la Public Speaking în 2011, Călin este unul dintre cei care au avut impact major la dezvoltarea Public Speaking-ului din România. Pasiunea pentru vorbitul în public și-a descoperit-o în cadrul organizației Toastmasters, organizație pe care a coordonat-o ca și Guvernator al României.