Ce este brandingul si care este beneficiul pe care il aduce antreprenorilor si managerilor?

Ce este brandingul si care este beneficiul pe care il aduce antreprenorilor si managerilor?

I-am invitat pe o parte din speakerii workshop-ului de BRANDING si POZITIONARE din Bucuresti 2013 la o discutie despre ceea ce inseamna branding in viziunea lor si care sunt beneficiile branding-ului pentru manageri si antreprenori. Workshop-ul a avut loc in 10 Decembrie 2013 si se adreseaza specialistilor in branding, managerilor de marketing, specialistilor de PR si comunicare, managerilor din diviziile comerciale, specialistilor de marketing si pozitionare, antreprenorilor si top managerilor. Scopul Workshop-urilor este de a dezvolta abilitatile necesare perioadei dificile pe care o traverseaza economia mondiala, tinand cont de noua paradigma din lumea de business alaturi de cei mai buni traineri si specialisti ai momentului din tara noastra. Gabriella Pacso Marketing and Communications Leader CEE, IBM Software Group Brand inseamna pentru mine experienta pe care o are clientul cu compania mea, cu serviciile si produsele companiei mele, prin fiecare canal si punct de interactiune. Un brand de success este cel care livreaza o experienta unica, coordonata, remarcabila si consistenta clientilor pe parcursul fiecarei interactiuni pe care il au cu brand-ul. Un brand inteligent este un brand orientat catre client. Acesta va genera cu siguranta mai multi clienti fericiti ceea ce inseamna clienti loiali. Vlad Fiscutean CEO, Expert in branding si pionierul practicii de branding senzorial in Romania Brandingul este o o unealta de business necesara atunci cand vindem intr-o piata cu o competitie mare si cu produse similare bazata pe o nevoie umana dovedita psihologic. Brandingul ajuta consumatorul sa poata lua o decizie de cumparare. Pentru antreprenori si manageri beneficiul se traduce in bani - prin sporirea vanzarilor pentru ca face mult mai usoara pentru client luarea deciziei de cumparare; in satisfactie mai mare pentru client; in eficientizarea costului vanzarilor - pentru ca personalul vinde mai usor; in asigurarea sigurantei financiara a companiei - pentru ca este poate cea mai eficienta modalitate de a te proteja de competitori si de eventuale lor strategii ostile; in crearea unui activ (brand-ul alaturi de marca) - unul dintre factorii care cresc valoarea financiara a unei companii la vanzare si incasarile de zi cu zi sau incasarile provenite din prin inchirierea marcii. Mona Ursu Managing partner, Brand Fusion Brandingul este modalitatea de a face tangibila viziunea/cultura unui business sau ideea din spatele unui produs. Pentru antreprenori si manageri inseamna Claritate (de ce exista, cum sa arate, cum sa actioneze), viziune tangibila, cultura tangibila.

Articolul anterior
Articolul urmator