Business Networking de tip MATCHMAKING

Introduse pentru prima oara in programul evenimentelor Business Days, acest tip de business networking este creat cu scopul de a oferi speakerilor, partenerilor si participantilor maximizarea beneficiilor participarii la un astfel de eveniment prin posibilitatea de a stabili intalniri cu oricine din lista de participanti, pe baza unor criterii de matchmaking, intr-un loc special amenajat pentru astfel de intalniri, utilizand un software special conceput si cu suportul unor colegi special antrenati in a oferi consultanta si asistenta pe toata durata evenimentului.

Criteriile dupa care se poate face selectia de matchmaking sunt:

  • Domeniul de activitate
  • Compania
  • Functia
  • Numele

Softul pus la dispozitie permite cautarea dupa aceste criterii in baza de date, stabilirea de intalniri, schimbarea datelor de contact. Stabilirea datelor pentru o intalnire se face in 2 etape:

  • Persoana care initiaza intalnire trimite o propunere de intalnire, analizand calendarul de intalniri pus la dispozitie de soft
  • Persoana care primeste invitatia, verifica disponibilitatea sa in calendar si accepta, refuza sau propune o noua intalnire.

Accesul la software este gratuit pentru toate categoriile de stakeholderi ai proiectului Business Days: parteneri, speakeri si participant, dar intalniri pot fi initiate doar de parteneri si speakeri. Participantii care vor sa beneficieze de aceasta facilitate pot achizitiona serviciul optional de upgrade, care permite accesul si la posibilitatea de a seta intalniri.

Pentru a facilita aceste intalniri am creat in cadrul fiecarui eveniment Business Days o zona speaciala de networking, amenajata cu 10 mese si cu un birou de receptive, cu doi oameni permanenti din echipa organizatorica. Folosirea acestui spatiu pentru intalniri se face pe baza de rezervare.

In  spatiul special amenajat pentru business networking se pot rezerva mese, pentru 30 de minute, 1 ora, 4 ore, 8 ore (1 zi) si 16 ore (2 zile). Pentru cei care rezerva mesele se ofera gratuit si o serie de servicii de asistenta pe durata seriilor de intalniri (servicii de secretariat, acces la internet, imprimanta, scanner, copiator, tehnica de calcul, coli de scris si instrumente de scris). In plus consumul de apa, cafea si ceai este inclus in pachetele de rezervare.

Pentru cei foarte ocupati sau care doresc sa beneficieze de facilitati suplimentare de networking se ofera servicii premium:

  1. Stabilirea intalnirilor in numele clientului, pe baza unui formular de matchmaking si pe baza unei agende agreate cu clientul din lista de participanti de la eveniment;
  2. Extinderea bazei de date si cu firme din orasul in care se desfasoara evenimentul, dar care nu sunt la locul evenimentului.
  3. Servicii de rezervare locatii pentru intalnire in afara spatiului de desfasurare al evenimentului
  4. Servicii de transfer de la locul evenimentului catre locatia rezervata pentru intalnire sau sediul firmei contactate pentru intalnire si retur
Vezi mai multe articole din categoria: Business Networking de tip MATCHMAKING
Etichete:
Articolul anterior
Articolul urmator