Business Days Magazine - numarul 7

Rasfoieste online numarul 7 al revistei Business Days Magazine.

Cand nu viseaza cu ochii larg inchiși sau cand nu se lasa dus pe val, de-abia de-atunci Clujul redevine orașul care are atat de multe de oferit. In buna oranduire ardeleneasca „incet, dar sigur”.  

Dupa mai mult de 10 ore cu trenul și un PDF cu 1.300 de pagini de strategia de dezvoltare a Clujului, mai ai un singur lucru de incercat – o intrecere care poate sa mai mult: SNCFR-ul sa intarzie sau autorii documentului sa lungeasca analizele și viziunile pana in 2020. Si totusi, trenul ajunge, la un moment dat, in gara!

Ei bine, numarul acesta este despre stiri, despre ce le face cu adevarat remarcabile.

E ciudat, dar, in ziua de azi, unii mai cred ca, daca spun „sunt remarcabil“, lumea o sa se și apuce... sa dea știrea – a se vedea strategia autoritatilor, de pilda. Organizatorii Untold au aratat ca doar relevanta este cea care face stirea stire si atrage atentia asupra ei. Campania Pay with Blood a festivalului Untold a fost preluata  de presa din strainatate fix pe acest motiv. Are relevanța pentru publicul din afara – in cazul UK, luați in calcul imaginea-clișeu despre romani – ca suntem ultimii in Europa (și) la capitolul donare de sange (ma rog, penultimii, daca asta ne incalzește cu ceva). Are relevanța sa știi ca intr-o țara civilizata e o problema cu sistemul (poate cu oamenii, vor sari sa spuna acei care „știu ei cum sunt romanii”), de nu se gasește o soluție pentru voluntariat intr-o chestiune vitala. Relevanta a facut sa apara o știre despre un festival ca atatea altele din lumea asta, intr-un oraș ca atatea altele din lumea asta, dintr-o țara ca atatea altele din lumea asta, ba, și pe deasupra, nedonatoare de sange!

Mai multe detalii, insa articolul de analiza.

Si tot despre o stire care a facut cariera o sa va vorbim si in materialul principal al revistei. Pentru prima data, dupa mai bine de 25 de ani, un producator de tractoare anunta ca a luat decizia sa investeasca 1,5 milioane de euro intr-un centru de cercetare-dezvoltare. Producatorul se numeste IRUM Reghin, iar pariul este pus de familia Oltean. Pentru detalii, verifica Cover-story-ul.

MedLife ne spune ca este la un pas sa devina prima companie de servicii medicale care trece pragul de 100 de milioane. UniCredit ne flutura miliardul prin fata ochilor si ne vorbeste despre finantarea cu fonduri europene. Transylvania College ne indeamna sa descoperim „the Leader in Me”, Cosmetic Plant ne trimite salutari tocmai din Iordania si, din Unirea, primim vesti si De la Ferma.

Un tanar din Baia Mare, Tudor Tiboc, chiar zilele acestea forteaza intrarea pe 28 de piete, via internet, iar, la 17 ani de existenta, AROBS este pus pe fapte mari.

Dar sa nu va dezvalui chiar tot din prima. Cititi revista! Lectura nu are calorii si nici nu se depune!