Cine este Mihaela Muresan?
Mihaela are 41 de ani și o experiență de 18 ani în marketing dintre care 10 ca Marketing Manager la IKEA. A lucrat si in LG Electronics, Radio Contact, Publimedia, Altex / Media Galaxy. A lansat Media Galaxy in Romania, IKEA în Romania și Croația, magazinul online al IKEA și multe alte proiecte.
Este pasionată de branding, neuromarketing și de business în general. O interesează motivele care stau în spatele comportamentelor de consum ale oamenilor. De-a lungul carierei a ținut traininguri de marketing și comunicare și a format echipe, a fost purtător de cuvânt al IKEA România și a coordonat sute de campanii de comunicare. Crede cu tărie că un business de succes are nevoie de o strategie de marketing și branding solidă, care să fundamenteze strategia de comunicare.
Crede în oameni și în puterea lor de a schimba lucrurile și tocmai de aceea, din iunie 2016 de când a părăsit compania IKEA a lansat Brand Essence si practică consultanță pe marketing și branding pentru companii care vor să
crească.
Din proiectele si clientii Brand Essence amintim: Tria Alfa, Elegance Decor, Brow Bar&More, World Class, Micul Fermier, GoVeggie.ro, Exquisite, Doraly Marketplace, etc.
Puteti citi mai multe despre ea și proiectele ei pe site-ul www.brandessence.ro.
Ce o recomanda pe Mihaela ca si expert?
19 ani experienta in branding, marketing (inclusiv neuromarketing), comunicare comerciala sau de organizatie, experienta practica atat in corporatii cat si in companii antreprenoriala si reprezentantii acestora.
Care sunt principalele topicuri despre care va vorbi Mihaela la BD Leadership Bootcamp?
- Definitia si elaborarea conceptului de brand si brand personal
- Formele de manifestare ale brandului personal
- Legatura dintre brandul personal si cel de companie
- Definirea pozitionarii proprii dorite
- Plan personal de comunicare
Ce vor invata cei prezenti la BD Leadership Bootcamp de la Mihaela?
- Vor invata cum sa isi foloseasca si sa comunice mai bine punctele tari
- Vor capata mai multa incredere in sine in exprimarea proprie
- Vor invata sa isi construiasca imaginea proprie dorita intr-un mod organizat
Cu ce instrumente, metodologii si ghiduri vor pleca cei prezenti la BD Leadership Bootcamp dupa prezentarea Mihaelei?
- Ghid pentru intelegerea comportamentelor proprii care determina perceptiile celorlati
- Plan de actiune pentru transformarea imaginii proprii in directia dorita
Value Proposition Design - Alex Osterwalder & team
De ce o recomanda?
Pentru ca este manualul meu de capatai in realizarea strategiilor de marketing, pentru ca are cea mai moderna si eficace metoda de definire a valorii pe care un business il da pietei.
Martin Lindstrom: Small Data
De ce o recomanda?
Pentru ca vorbeste de capacitatea de a observa comportamentele oamenilor si a le intelege dincolo de ceea ce ei declara.
Jonah Sachs: Razboiul povestilor
De ce o recomanda?
Pentru ca explica atractia oamenilor pentru povesti si care este mecanismul care declanseaza atractia pentru povesti.