Atelier interactiv [focus pe managementul echipei] - Comunicare de leadership

SCOPUL MODULULUI

Diferența dintre simpla conducere și leadership este Comunicarea.

În ciuda numeroaselor modalități de transmitere a informațiilor: e-mail, telefon, text, social media sau prin intranetul companiei – deseori comunicarea între manageri și echipe este inadecvată. Angajații au nevoie de îndrumare iar managementul are nevoie de contribuția întregii echipe pentru a atinge obiectivele.

Scopul acestui Modul este să evidențieze necesitatea dezvoltărilor abilităților de comunicare ale leaderilor și managerilor aflați pe diferite niveluri în ierarhia organizațională, pentru promovarea unei culturi deschise și oneste.

Descriere Modul

Tot ceea ce face un lider pentru a influența are la bază Comunicarea. Abilitățile bune de comunicare reprezintă fundamentul unei conduceri eficiente.

În cadrul acestui Modul vom aborda Cele 3 nivele de competențe în comunicare pentru lideri:

  1. Abilitățile de bază în comunicare (core communication skills)
  2. Abilitățile de comunicare în echipă
  3. Abilitățile de comunicare strategică

Agenda Modul/Tematici abordate

Core communication skills

Dintre cele 6 abilități interpersonale  necesare unui lider, vom  dezvolta:

  • Ascultarea activă
  • Feedback și Feedback loop
  • Gestionarea conflictelor prin comunicare

Abilități de comunicare în echipă

  • Comunicarea prin ședințe - Cum să  le tranformi din consumator de timp în întâlniri productive
  • Rolurile participanților în cadrul ședințelor
  • Etapele organizării unei ședințe
  • Desfășurarea ședinței
  • Finalizarea ședinței
  • Concluzii

Comunicarea strategică

  • Cum comunici  viziunea, misiunea, valorile si obiectivele companiei

PROIECT

Cele 4 Tipare  comportamentale esenţiale prin care îi facem pe oameni să se simtă importanţi

Key Takeaways/Propunere de valoare

  • Abordări ale comunicării eficiente
  • Identificarea blocajelor în comunicare
  • Construirea un mediu de lucru favorabil comunicării eficiente
  • Conștientizarea puterii comunicării eficiente
  • Interacțiune proactivă cu ceilalți participanți

Instrumente și livrabile concrete cu care raman participantii după curs

  • 5 Principii ale Comunicării
  • Ghidul Business Etiquette”
Articolul anterior

Power lunch

Articolul urmator

Pauza

Lista speakeri

Consultant Comunicare în Business I Expert Media I Founder Powerful Communication, Powerful Communication

Laura Dragomir este Consultant Comunicare în Business și Expert Media. De asemenea, este trainer, facilitator, speaker și moderator evenimente de business.

Citeste mai mult