25 statistici privind social media în 2020

25 statistici privind social media în 2020

Social media a schimbat modul în care ne trăim viața. De la modul în care primim și citim știrile până la modul în care interacționăm cu cei dragi. Social media este peste tot și despre tot. Este un mediu inevitabil, este un mediu puternic și este în continua creștere și dezvoltare. Facebook este cea mai accesată platformă de socializare din România pentru toate categoriile de vârstă, 61% din populația online cu vârste cuprinse între 16 și 74 de ani sunt utilizatori zilnici. 

 
 
 

Aproape toți utilizatorii Facebook din România au accesat platforma prin intermediul dispozitivelor mobile. Utilizarea Instagram este mai pentru categoria de vârstă cuprinsă între 16-34, versus alte, iar acest lucru este valabil și pentru Snapchat și Pinterest. În fiecare zi sunt 3,2 miliarde de utilizatori de social media.

Dacă ai subestimat până acum puterea platformelor de socializare pentru a-ți promova produsele sau serviciile, îți recomandăm să te gândești din nou.

Potrivit Emarsys, există 3,2 miliarde de utilizatori de social media care sunt activi în fiecare zi, ceea ce înseamnă aproximativ 42% din populație. Dacă ești cât de cât abil în marketingul pe rețelele sociale, poți ajunge la public care trebuie, poți vinde mai mult și îți poți ajuta afacerea să atingă noi culmi.

98% din reprezentanții de vânzărilor își ating cotele și targhetele prin vânzările realizate ptin social media. Cu toate astea tehnicile de vânzare ar trebui să evolueze constant pentru a satisface comportamentul în continuă schimbare al consumatorilor. Dacă ești agent de vânzări, una dintre tehnicile pe care le puteți adopta este utilizarea rețelelor sociale pentru a vă conecta și a interacționa cu potențialii clienți.

După cum au arătat cercetarea, aproape 98% dintre reprezentanții de vânzări, care au peste 5.000 de conexiuni LinkedIn, găsesc cu ușurință clienți și  își depășesc cota în fiecare lună.

 
22

În medie, 142 de minute sunt petrecute zilnic pe rețelele de socializare. Fie că răsfoiți zeci de fluxuri Facebook nesfârșite, fie că postați imaginea preferată pe Instagram, nu există nicio îndoială că accesezi în fiecare zi conturile tale de socializare. Dar, cât timp petreceți pe aceste platforme?

Într-o analiză făcută de Global World Index, s-a constatat că indivizii petrec în medie 2 ore și 22 de minute pe social media. Pentru proprietarii de afaceri, acest lucru înseamnă că îți poți utiliza conturile de social media pentru a comercializa marca, pentru a câștiga mai mulți adepți și, în cele din urmă, pentru a te bucura de profiturile care vin odată cu aceasta.

Dacă le oferi clienților o experiență pozitivă pe rețelele de socializare, este probabil ca aceștia să o recomande și altora. Potrivit cercetărilor HubSpot, cel puțin 71% dintre clienții care primesc o experiență bună cu un brand prin intermediul rețelelor de socializare sunt susceptibile să îl recomande.

 
2
  • 4,57 milioane de oameni folosesc un anumit tip de social media.
  • 64% dintre cumpărătorii online spun că un videoclip văzut pe rețelele sociale i-a ajutat să ia decizia.
  • Doar 43% din magazinele online văd trafic semnificativ de pe paginile lor de socializare.
  • Recunoașterea este esențială: 77% dintre utilizatorii Twitter apreciază mai mult o marcă atunci când aceștia au răspuns la tweet-ul lor.
  • Marketingul de conținut este o prioritate pentru companiile B2B după crearea mărcii și implicarea în social media.
  • Din aprilie 2020, 29% dintre adulții cu vârste cuprinse între 18 și 29 de ani folosesc Instagram.
  • 2 miliarde de utilizatori YouTube vizionează în medie aproximativ 5 miliarde de videoclipuri în fiecare zi.
 
  • Începând din ianuarie 2020, 93% dintre cele mai vizionate videoclipuri erau videoclipuri muzicale.
  • Din totalul de 2,6 miliarde de conturi de pe Facebook, 3 miliarde de profiluri sunt false.
  • 86% dintre femei se vor uita la rețelele de socializare înainte de a decide să cumpere.
  • 60% dintre utilizatorii de smartphone-uri cu vârste cuprinse între 13 și 34 de ani folosesc SnapChat.
  • 76% dintre utilizatori vor sări peste un videoclip dacă redă un anunț înainte de conținutul promis. Există chiar și o extensie Chrome pentru blocarea automată a anunțurilor YouTube.
  • Aplicațiile și site-urile web utilizează Facebook 53,1% din timp pentru oportunități de conectare socială, ceea ce face mai ușor pentru consumatori să se înscrie pentru produse sau servicii.
 
4
  • Aproximativ 66% dintre companiile cu peste 100 de angajați folosesc Twitter ca parte a marketingului lor. 71% dintre persoanele care accesează Twitter caută în primul rând știri.
  • Directorii executivi de pe Linkedin au în medie 930 de conexiuni.
  • 60% din cei 218 de milioane de oameni de pe SnapChat sunt mai predispuși să facă achiziții impulsive.
  • 1,53 milioane de dolari au fost cheltuiți pentru anunțurile SnapChat în 2019. În 2021, se estimează că veniturile nete din aplicația de mesagerie socială vor atinge 2,62 miliarde de dolari.
  • 91% din conținutul social media este accesat prin intermediul dispozitivului mobil.
  • 96% dintre oamenii care vorbesc despre companii și mărci pe rețelele de socializare nu urmăresc în mod activ aceste mărci online.
 
  • 80% dintre utilizatorii Pinterest milenari spun că platforma îi va ajuta să decidă ce să cumpere. Milenarii care folosesc Pinterest cheltuiesc cu 17% mai mult decât milenii care nu.
  • 50,9% din toate conturile Twitter au mai puțin de 9 adepți.
  • Conținutul de marcă de pe rețelele de socializare este de două ori mai probabil să intereseze milenialii decât cei cu vârste cuprinse între 55 și 64 de ani.
  • 39% din cei 675 de milioane de utilizatori de pe LinkedIn plătesc pentru privilegii de cont premium.
  • 81% dintre mileniali verifică Twitter cel puțin o dată pe zi. Suma medie de interogări de căutare pe care Twitter o primește pe zi este de două miliarde.
  • Twitter captează 32% dintre utilizatorii de internet cu studii superioare. Utilizatorii Twitter au, de asemenea, mai multe șanse să facă venituri peste medie
Vezi mai multe articole din categoria: Tehnologie & Inovatie