Motivele pentru care SEO este vital în 2020

Motivele pentru care SEO este vital în 2020

SEO înseamnă „optimizarea motorului de căutare”. Este practica de a crește atât calitatea și cantitatea traficului pe site, cât și expunerea brandului  prin rezultatele motoarelor de căutare neplătite (cunoscute și sub denumirea de „organice”). În ciuda acronimului, SEO  se referă implică mult percepțiile oamenilor cât și rapărarea lor la felul cum interacționează cu motoarele de căutare unde se regăsește site-ul tău.

 

 
 
 

SEO este o strategie de marketing garantată care ajută la creșterea fluxului de trafic organic și arată îmbunătățiri promițătoare și în anul 2020.

Iată toate motivele pentru care SEO este vital în 2020 și este ceva pentru care să fii atent.Tendințele de poziționare SEO se schimbă constant. În plus, pe măsură ce tehnologia evoluează, sugerează noi provocări atunci când căutați și generați conținut. Cu toate acestea, există tendințe SEO care continuă în 2020 și altele care vor apărea. Prin urmare, este foarte important ca experții în marketing digital să fie la curent cu SEO.

În timp ce coronavirusul a crescut în mod exponențial utilizarea internetului, a provocat, de asemenea, căderea traficului către site-urile de afaceri  în multe industrii.

 

Cum poți să contribui la avansarea brandului tău în motoarele de căutare?

Cum poți să contribui la avansarea brandului tău în motoarele de căutare?

Google te apreciază, dacă și clienții tăi o fac. Astfel, feedback-ul clienților tăi depinde de experiența online pe care le-o oferă brandul tău. Criteriile pe care se bazează acest feedback nu este deloc o chestiune abstractă, ci presupune îmbunătățirea continuă a website-ului tău și a canalelor conexe pe care ești prezent: pe Social Media, Google My Business sau în presă. Dar să începem cu începutul.

  • Eficientizarea website-ului businessului tău prin conținut de calitate

Crearea conținutului relevant s-a schimbat exponențial. Pe de o parte, menținerea unui flux constant de conținut poate aduce trafic pe site, dar astăzi specialiștii în digital marketing și SEO, precum Target Web, recomandă să te axezi pe îmbunătățirea continuă a conținutului cu care dorești ca brand-ul tău să fie asociat.

Poți să îmbunătățești calitatea în:

  • paginile de produse sau landing page-urile printr-un copy relevant pentru audiența ta, în concordanță cu scopul campaniilor și produselor pe care le vinzi
  • conținutul vizual pe care dorești să-l integrezi pe magazinul online, alegând imagini stock reprezentative pentru business-ul tău la o rezoluție înaltă, optimizate pentru web și redenumite folosind cuvinte-cheie specifice
  • blog - cele mai bune cuvinte-cheie sunt topicurile populare din industria în care activezi. Abordează subiecte interesante și setează-ți obiectivul să scrii pentru oameni, nu cu scopul unic de a crește poziționarea în motoarele de căutare.

Dacă vrei să aflii mai multe detalii citește articolul despre optimizarea imaginilor de produs pentru SEO și viteză.

SEO nu înseamnă doar conținut și cuvinte-cheie, ci are în vedere și un cumul de factori importanți precum viteza de încărcare a site-ului, link-uri inbound de la liderii din industria ta și metadescrieri relevante.

  • Viteza de încărcare a site-ului

Un alt aspect subliniat de Iulian Ghișoiu este importanța vitezei magazinului tău online. De regulă, pentru a menține interesul clientului tău, o pagină web trebuie să se încarce în două secunde sau mai puțin. Dacă paginile magazinului tău se încarcă mai greu, poți să reduci din conținutul video sau să optimizezi dimensiunea fotografiilor.

  • Optimizarea navigării în site a utilizatorului

Când vine vorba de UX/UI, ‘’Less is more” se aplică perfect . Oferă-i utilizatorului o experiență intuitivă, logică, curată și evident, rapidă. Poți face acest lucru prin setarea unui ‘’customer journey’’ începând de pe pagina principală și până la “Thank You Page”. Mai mult decât atât, acordă atenție sporită experienței pe smartphone și fii pregătit să interacționezi cu el oriunde se află - Facebook, Instagram sau Google.

  • Link-uri inbound

Chiar dacă nu este un criteriu obligatoriu pentru înaintarea în indexul motoarelor de căutare, nu strică să fii recomandat de alte website-uri din industrie. Asociază-te pe cât posibil cu site-uri prestigioase, pentru că mai ales la început de drum orice mențiune relevantă contează. Pe lângă un boost în indexare, te ajută în atragerea lead-urilor calificate și mai apoi în convertirea lor în clienți.

 

Vezi mai multe articole din categoria: Sales & Marketing