Concluzii dupa Timisoara Business Days 2018

Concluzii dupa Timisoara Business Days 2018

Miercuri si Joi, 4 si 5 iulie, a avut loc la Platinia Cluj Napoca editia cu numarul 34 Business Days. Cluj Business Days a strans la acest eveniment in jur de 697 de participanti, 100 de speakeri si undeva in jur de 45 reprezentanti ai partenerilor prezenti in zona expozitionala si de socializare.

Iată cum a arătat Cluj Business Days 2018 în cifre:

  • 697 de participanți
  • 340 de companii reprezentate
  • 1.59 miliarde euro cifra de afaceri cumulata a companiilor prezente la eveniment (exceptând companiile reprezentate de speakeri și parteneri)
  • 29.950 de salariați reprezentați de companiile prezente (exceptând companiile speakerilor si partenerilor)
  • peste 4.5 miliarde cifra de afaceri cumulata (daca includem si companiile speakerilor si partenerilor)
  • rata de satisfactie: 98%
  • rata de completare a chestionarelor de feedback: 48%
  • rata oportunitatilor generate raportata la cifra de afaceri cumulata a companiilor prezente la eveniment: 1,70% (fara companiile speakerilor si partenerilor)
  • ceea ce înseamnă un aport în economia locală adusa de evenimentul Cluj Business Days 2018 de aproximativ: 26.987.500 euro (extrapolat din răspunsurile oferite de cei care au completat chestionarul de feedback)

Speakerii au primit un total de 13.644 de note de evaluare rezultând o medie de:

  • 9.12 din 10 pentru prestatia speakerilor din perspectiva noutatii informațiilor, interactiunii cu publicul, relevantei acestor informații si a valorii practice a acestora
  • 9.23 din 10 din perspectiva tehnicilor de prezentare, modului de conectare cu publicul, energiei transferate, umorului folosit in timpul prezentărilor

Despre companiile prezente:

  • număr de participanți apartinand unor categorii de companii clasificate după cifra de afaceri pe an:
    • 151 participanți au fost din categoria companiilor cu cifra de afaceri de pana la 1.000.000 lei/an
    • 235 participanți au fost din categoria companiilor cu cifra de afaceri între 1-10 milioane de lei
    • 146 de participanți au fost din categoria companiilor cu cifra de afaceri între 10-100 milioane de lei
    • 165 de participanți au fost din categoria companiilor cu cifra de afaceri de peste 100 milioane de lei
  • din perspectiva companiilor după numărul de salariați:
    • 63,82% au fost companii cu pana in 50 de angajați
    • 19,71% au fost companii cu un număr de angajați cuprins între 51-100
    • 10% au fost companii cu un număr de angajați cuprins între 101-500
    • 6,47% au fost companii cu un număr de angajați de peste 501
  • numărul de angajați, in medie, care au participat din fiecare categorie de companii, după cifra de afaceri:
    • 1.3 - pentru companiile cu CA cuprinsa între 0-1 milion de lei
    • 1.9 - pentru cele cu CA cuprinsa între 1-10 milioane de lei
    • 2.6 - pentru cele cu CA cuprinsa între 10-100 milioane de lei
    • 4.1 - pentru cele cu CA de peste 100 milioane de lei

Profilul demografic al audienței de la Cluj Business Days 2018:

  • 17,66% antreprenori implicati activ în business
  • 7,75% CEO/GM
  • 42,22% manageri/directori din organizatii
  • 32,27% experti/profesionisti/consultanti/specialisti
  • 0,09% studenti

64,25% au fost din judetul Cluj, dar cei prezenți la eveniment au fost din mai multe județe: Alba, București, Ilfov, Arad, Bihor, Bistrita-Nasaud, Brasov, Covasna, Gorj, Hunedoara, Iasi, Maramures, Mures, Prahova, Salaj, Satu Mare, Sibiu, Timis, Moldova, Germania, Irlanda

  • 38,89% au avut tipul de acces Professional Development
  • 30,01% au avut tipul de acces Business Development
  • 29,01% au avut tipul de acces Business Starter
  • 1,99% au avut tipul de acces 1nspiring Day Workshop

Vezi un material video realizat pe durata evenimentului Cluj Business Days 2018:

Cei care au avut tipul de acces Business Development au preferat:
•    sesiunile de masterclass (20,83%)
•    workshopurile de hr&leadership (25%)
•    workshopurile de sales&marketing (23,96%)
•    sesiunile speciale de antreprenoriat (12,5%)
•    workshopurile de management&strategie (17,71%)

Cei care au avut tipul de acces Professional Development au preferat:
•    workshopurile de sales&marketing (34,94%)
•    workshopurile de hr&leadership (31,33%)
•    sesiunile speciale de antreprenoriat (33,73%)

In intervalul orar 14:30-16:10 participanții au preferat:
1.    workshopul de marketing&sales (13,17%)
2.    workshopul de hr&leadership (9,53%)
3.    workshopul de management&strategie
4.    sesiunile speciale de antreprenoriat
5.    masterclass-ul (dedicat doar celor cu pachete de acces Business Development)

În intervalul orar 16:30-18:10 participanții au preferat:
1.    workshopul de sales&marketing (11,44%)
2.    workshopul de hr&leadership (9,98%)
3.    workshopul de management&strategie
4.    masterclass-ul
5.    sesiunea speciala de antreprenoriat

În intervalul orar 18:30-20:10 participanții au preferat:
1.    workshopul de management&strategie
2.    workshopul de sales&marketing (12,83%)
3.    sesiunea speciala de antreprenoriat
4.    workshopul de hr&leadership (9,26%)
5.    masterclass-ul

Topul preferințelor pe categorii de sesiuni:
•    Masterclass:
1.    cel de la ora 16:30
2.    cel de la ora 14:30
3.    cel de la ora 18:30
•    Sesiunea specială de Antreprenoriat:
1.    cel de la ora 16:30
2.    cel de la ora 18:30
3.    cel de la ora 14:30
•    Workshop de HR&Leadership
1.    cel de la ora 16:30
2.    cel de la ora 14:30
3.    cel de la ora 18:30
•    Workshop de Management&strategie
1.    cel de la ora 18:30
2.    cel de la ora 14:30
3.    cel de la ora 16:30
•    Workshop de Marketing&Sales
1.    cel de la ora 18:30
2.    cel de la ora 14:30
3.    cel de la ora 18:30

Cei mai multi participanți (cumulați) pe tipuri de sesiuni:
1.    workshopurile de marketing&sales (31,88%)
2.    sesiunile speciale de antreprenoriat (27,83%)
3.    workshopurile de management&strategie (4,93%)
4.    workshopurile de hr&leadership (29,57%)
5.    masterclass-uri (5,80%)

Antreprenorii au preferat sa participe la workshopurile de sales&marketing, urmate de sesiunile speciale de antreprenoriat.

CEO si GM au preferat sesiunile speciale de antreprenoriat, urmate de workshopurile de sales&marketing.  

Expertii au preferat workshopurile de sales si marketing in egala masura cu sesiunile speciale de antreprenoriat.

Managerii si directorii au fost cei mai interesati de workshopurile de leadership&hr respectiv de cele de marketing&sales.

Vezi povestea Cluj Business Days 2018 surprinse de fotografii oficiali ai evenimentelor Business Days: Daniel Faluvegi si Andrei Zafiu.

 
 
Vezi mai multe articole din categoria: Evenimente