Cei mai buni specialiști în Digital Marketing, SEO și Digital Strategy, la București, la finalul lunii

Cei mai buni specialiști în Digital Marketing, SEO și Digital Strategy, la București, la finalul lunii

Secretul unei strategii de Content Marketing eficiente stă în crearea de conținut care să vină în sprijinul utilizatorilor, în identificarea provocărilor și problemelor cu care se confruntă ei și apoi cu prezentarea soluției. Acesta este principalul sfat pe care îl dă Jeff Bullas, World’s Most Influential Content Marketer, care va veni la finalul lunii la GPeC Summit 2018.

”Content Marketing-ul începe prin auto-educare: să urmărești blog-uri de succes, să citești cărți despre acest subiect, să te înscrii la cursuri etc. Apoi, odată ce ai dobândit cunoștințe de Content Marketing, vei ști să atragi de partea ta oamenii potriviți, care te pot ajuta cu implementarea strategiei” – punctează Jeff Bulas. Apoi, orice marketer din online trebuie să fie atent la trendurile din piață: trendurile actuale în e-commerce sunt automatizarea și Inteligența Artificială, ambele folosite în Content Marketing și Customer Service.

Jeff Bulas va fi prezent la București la sfârșitul lunii mai, alături de cei mai buni specialiști în e-Commerce și Marketing Online din Statele Unite, Australia, Marea Britanie, Germania, Belgia, Spania și România. Nume foarte cunoscute precum Brian McBride (Chairman ASOS, unul din cei mai mari retaileri online de fashion din întreaga lume), Peep Laja (CEO & Founder Conversion XL, considerat Expertul nr. 1 la nivel internațional în Optimizarea Conversiilor, potrivit clasamentului PPC Hero) sau Karl Gilis (Co-Founder AG Consult & The Conversion Comedian) vor vorbi pe scena GPeC SUMMIT – evenimentul de referință din domeniu care se va desfășura la București, în zilele de 29-30-31 Mai 2018.

Cine sunt ”titanii e-commerce” care urcă pe scena GPeC SUMMIT 2018

Brian McBride este, de 6 ani, Președintele ASOS - unul din cei mai mari retaileri online de fashion din întreaga lume. Înainte de ASOS, a fost CEO-ul Amazon UK – funcție pentru care a trecut prin 12 interviuri, ultimul cu Jeff Bezos, fondatorul Amazon.  Brian McBride vine pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT și va susține un keynote inspirațional pentru orice afacere online în cadrul Conferinței GPeC. El va dezvălui câteva dintre secretele gigantului retailer online de fashion precum: evoluția în fața competitorilor, lecții despre poziționarea corectă în industria de fashion sau cum să transformi clienții în adevărați ambasadori ai brandului.

Peep Laja este considerat Expertul nr. 1 la nivel internațional în Optimizarea Conversiilor, potrivit clasamentului PPC Hero. El este, de 7 ani, Founder & CEO ConversionXL – una dintre cele mai renumite agenții de User Experience & Optimizare a Conversiilor la nivel global. Peep va vorbi în cadrul Conferinței GPeC despre “Persuasive Design in E-Commerce”, arătând cât de important este să îți construiești website-ul în așa fel încât să direcționezi utilizatorii spre acțiune și, astfel, să îi determini să cumpere mai mult.

Jeff Bullas este Digital Strategist, Marketing Blogger, Bestselling Author și Keynote Speaker, raportul Onalytica pentru anul 2018 plasându-l pe primul loc în topul influencer-ilor de Content Marketing la nivel global. Cartea al cărei autor este, “Blogging The Right Way – How to Create and Market a Killer Blog with Social Media”, a fost BestSeller Amazon pentru categoriile “Marketing” și “Marketing for Small Business”. Prezentarea susținută de Jeff în cadrul Conferinței GPeC se intitulează “3 Key Pillars to Successful Content Marketing on the Social Web”, în urma căreia vei învăța: cum să creezi o strategie integrată de content marketing, cum să atragi trafic pe website-ul tău și cum să transformi traficul în lead-uri și conversii.

Karl Gilis este Co-Fondatorul AG Consult, una dintre cele mai cunoscute agenții de Usability și Optimizarea Conversiilor din Belgia. Sătul de speculații și opinii bazate pe intuiție, Karl a devenit obsedat de Data Driven User Experience & Conversion Rate Optimization și face optimizări de site-uri bazându-se doar pe cercetări și pe rezultate măsurabile, mai ales că testele A/B îi permit să vadă concret impactul soluțiilor propuse și al schimbărilor din site. Cunoscut drept “The Conversion Comedian”, Karl va face un adevărat spectacol pe scena GPeC SUMMIT vorbind despre 7 principii universale adesea uitate în e-commerce dar care folosite corespunzător, atrag mai mult engagement, mai multe vânzări, mai mulți bani. De asemenea, pe 31 Mai Karl va susține un Masterclass de 6 ore despre UX & Optimizarea Conversiilor.

Jeff Sauer este unul dintre cei mai apreciați experți la nivel internațional în Google Analytics și Google AdWords, fiind Fondatorul Jeffalytics, Profesor la Universitatea St. Thomas din Minnesota și Digital Marketing Speaker la cele mai importante conferințe de profil precum HeroConf sau SMX (Search Marketing Expo). El susține cursuri certificate de PPC, Analytics și Data Driven Marketing, transformând până acum peste 10.000 de Digital Marketers în Google Certified Professionals. În cadrul GPeC SUMMIT, Jeff va susține un Masterclass de 6 ore de Google Analytics care le va ajuta concret pe magazinele online să ia deciziile de business potrivite, bazate pe cifre și date.

Aleyda Solis este printre cei mai apreciați experți și consultanți SEO la nivel internațional – servicii pe care le oferă prin Orainti, compania proprie pe care o denumește modest “boutique de consultanță în digital marketing”. De ce modest? Pentru că Aleyda este autorul a numeroase articole de SEO pe blogurile Search Engine Land, MOZ și State of Digital, speaker în cadrul a peste 100 de conferințe din 20 de țări și autor al cărții “SEO, Las Claves Esenciales”. Aleyda va vorbi în cadrul Conferinței GPeC despre secretele optimizării SEO pentru device-urile mobile: pași de urmat, tool-uri de folosit, probleme frecvente și do’s and dont’s.

Jim Sterne este Co-Fondatorul și Președintele Digital Analytics Association (DAA) – cea mai importantă asociație din lume dedicată Web Analytics din care fac parte toți profesioniștii din domeniu la nivel internațional. Jim este unul din pionierii Marketing-ului Online încă din 1994 și este autorul a nu mai puțin de 12 cărți printre care: “Advanced E-Mail Marketing“, “World Wide Web Marketing“, “Web Metrics“, “Social Media Metrics“, “The Devil’s Data Dictionary” și recent lansata “Artificial Intelligence for Marketing: Practical Applications” (2017). Jim Sterne va urca pe scena GPeC SUMMIT în cadrul Conferinței GPeC, susținând un keynote de 50 de minute despre “Artificial Intelligence in Marketing” – ultimele tendințe din domeniu, ce este și cum funcționează AI și Machine Learning și cum te ajută în strategia și campaniile de Marketing.

Marcus Tandler este Co-Fondatorul companiei RYTE, cunoscută anterior drept OnPage.org – un SaaS multipremiat, conceput să îi ajute pe webmasteri să dezvolte site-uri mai bune. El este pasionat de SEO și lucrează în domeniu de peste 20 de ani, fiind desemnat “European Search Personality of the Year in 2017” în cadrul European Search Awards. Marcus este considerat unul dintre cei mai buni experți în SEO din întreaga lume, fiind invitat să vorbească la conferințe renumite precum: TEDx, LeWeb, The Next Web, SMX sau O’Reilly’s web2.0 expo. În cadrul GPeC SUMMIT, Marcus va “galopa” prin 250 de slide-uri în 30 de minute despre ultimele tendințe în SEO și ce își dorește Google de la website-uri în 2018 și în anii următori în prezentarea intitulată “SEO will never die!”.

Comunitatea Business Days, preț special la GPeC Summit 2018

Membrii comunității Business Days beneficiază de reducere specială la prețul biletelor de acces la GPeC SUMMIT. Pentru a folosi acest discount și beneficia astfel de tariful special de Very Early-Bird (valabilă doar pentru comunitatea Business Days), folosește codul Discount_Partener_BusinessDays în câmpul de observații din formularul de înscriere de pe website-ul GPeC.

Vezi mai multe articole din categoria: Marketing