Ce calități trebuie să aibă un om bun de vânzări din perspectiva lui Phil M. Jones

Ce calități trebuie să aibă un om bun de vânzări din perspectiva lui Phil M. Jones

Oricine poate vinde, însă un om bun de vânzări este acea persoană care a învățat să convingă și să negocieze, cineva care ajută oamenii să ia deciziile de cumpărare potrivite pentru ei. Iar atunci când îi strânge mâna celui din fața lui este sincer sută la sută și crede sută la sută sau mai mult în ce îi spune. Dacă vrei să vinzi ceva cuiva, mergi în fața oglinzii și asigură-te că ce spui este real, privește-te din perspectiva clientului și vinde acel ceva doar dacă și tu ai cumpăra fără ezitare ceea ce vinzi” – asta crede Phil M. Jones, unul dintre cei mai cunoscuți traineri de vânzări din lume, despre ce înseamnă un om bun de vânzări.

Phil M. Jones este acum trainerul care a susținut în ultimii mai puțin de zece ani peste 2000 de prezentări în 56 de țări de pe cinci continente, cu peste două milioane de persoane trainuite. Filozofia unică a lui Phil, cea de a învăța audiența ce să spună exact pentru a influența, convinge și a aduce rezultate, l-au făcut pe acesta unul dintre cei mai ceruți speakeri de pe planetă. Cartea sa, ”Exactly what to say” s-a vândut în milioane de exemplare iar experiența lui l-a adus să lucreze cu mari companii precum DHL, Virgin Media, Microsoft, Siemens, Holiday Inn, Smith&Williamson.

Din păcate, există persoane care nu îi respect pe cei din jur, care le promit oamenilor minciuni, nedublate de realitate, astfel că oamenii care au fost înșelați își pierd încrederea – acești oameni mincinoși aduc un renume negativ acestei meserii. Ce este cel mai important, ca vânzător, este să asculți, să te pui în locul clientului tău, să îi oferi o soluție pentru o problemă pe care o are, trebuie să devii unicul, să nu găsească acel ceva pe care îl ai tu de oferit decât la tine, să aduci acea unicitate”- crede Phil, care punctează pe site-ul său faptul că a ajuns să fie public speaker desi nu-și propusese acest lucru.

Phil a intrat în lumea afacerilor la vârsta de 14 ani – a început spălând mașini de unul singur, în week-end-uri și a ajuns să conducă o echipă de copii prieteni care spălau în numele lui. Așa a ajuns să câștige mai mult decât profesorii lui din acea perioadă. La vârsta de 18 ani a fost numit Sales Manager la Debenhams, devenind astfel cel mai tânăr manager de vânzări din istoria companiei.

Apoi a început să lucreze cu unul dintre crainicii Premier League Football Clubs pentru a-l ajuta să strângă sponsorizări și acorduri de licențiere, devenind apoi parte din dezvoltarea business-ului lui. Însă în 2008, după câțiva ani în care a fost cel mai solicitat speaker în domeniul vânzărilor, Phil a decis să înceapă să își dedice viitorul ajutându-I pe alții să aibă succes.

În primul an de predare a cursului său intensiv de o zi, peste 2500 de oameni au participat la acest training, mai apoi urmând licențierile de training în Marea Britanie, Elveția, Australia și Noua Zeelandă.

Însă după o perioadă de timp a observat că din ce în ce mai mulți oameni care stăteau în fața lui glorificau un stil de informație cu care el nu era deloc comfortabil: termenul vânzări era despre hype, era despre a fi nemilos, uneori chiar cu un proces de persuasiune lipsit de etică. Singurul lucru care părea să conteze era termenul Rezultate, cu accent pe termen scurt, fără un alt gând legat de impactul asupra oamenilor. De atunci, munca lui Phil s-a concentrat pe demistificarea procesului de vânzare și aducerea integrității și simplității într-o lume în care se vehiculau multe egouri și multe minciuni.

Phil M Jones va susține la București in 12 mai conferința ”The Art of Selling”. Fii unul dintre cei care participă la conferința unuia dintre cei mai cunoscuți traineri de vânzări de pe planetă. Completează formularul de mai jos și primești instant 15% reducere și te poți califica la tragerea la sorți din 10 mai unde poți câștiga un bilet VIP sau Business. Cei care completează formularul și se inscriu sa participe la acest eveniment primesc un voucher de 50 de euro din partea Business Days pe care il pot folosi oricand pe durata anul 2018 la oricare eveniment organizat de platforma Business Days.

Vezi mai multe articole din categoria: Vanzari