
Gestionarea relațiilor cu clienții este una dintre principalele provocări cu care se confruntă companiile de astăzi, mai ales din perspectiva noilor modificări sociale generate de criză COVID-19. Climatul economic actualmente aflat în derivă, afectează atât numărul clienților, cât și comportamentul comercial al consumatorilor și clienților tăi, fiind mult mai exigenți când vine vorba de produsele achiziționate, termene de plată, particularitățile de marcă, prețuri și nu în ultimul rând relația cu echipa ta de vânzări.
Cuprins
- Cum te ajută un sistem CRM
- Dezvoltă o strategie Customer Centricity
- Cunoaște-și clienții
- Personalizează oferte
În condițiile în care activitatea echipei de vânzări se desfășoară, în mod preponderent la distanță, fiecare având baza lor de clienți, fiecare cu particularitățile lor, responsabilitățile lor au crescut. Ușurarea procesului de comunicare cu clienții și o verificare atentă a întregului proces de vânzare este esențială. Dar totuși, nevoile clienților tăi s-au schimbat, dorințele lor s-au schimbat, poate chiar s-au reorientat profesional, cum faci să îi păstrezi în portofoliul tău și să vii în ajutorul lor? Află mai multe din eBook-ul nostru, pe care îl poți descărca gratuit AICI
Un rol important, în gestionarea relațiilor cu clienții, în perioadă de criză, o are sistemului CRM (Customer Relationship Management), sistemul CRM înregistrarea fiecărui pas al procesului de vânzare pentru a reduce riscul de pierdere al oportunităților. Mai mult decât atât, este un instrument care permite urmărirea și cuantificarea rezultatelor fiecărei activități desfășurate.
Cum te ajută un sistem CRM pentru gestionarea relațiilor cu clienții în perioadă de criză?
1. Un sistem CRM te ajută să îți construiești o abordare Centrată pe client
Cel mai bun mod de a-ți păstra clienții în această perioadă să le cunoști nevoile, problemele, necesitările și să vii în întâmpinarea nevoilor și dorințelor individuale ale acestora. Clienții cu care ai creat o conexiune emoțională vor rămâne loiali și te vor ajuta și pe tine să depășești această situație dificilă.
Cum trebuie să iți organizezi activitatea astfel încât să oferi cele mai bune soluții și servicii posibile pentru toate părțile interesate?
Dezvoltănd o strategie Customer Centricity, vei plasa clientul tău, în centrul afacerilor tale. Cu o soluție inovatoare xRM/CRM care oferă o selecție de Apps personalizate și configurabile, vei putea face în mod automat ca toate produsele, serviciile și procesele tale de afaceri să devină Customer-Centric.
Legați satisfacția clienților de propriul dumneavoastră succes în afaceri!
2. Un sistem CRM te ajută să îți cunoști clienții
Această perioadă, este o provocare pentru business-ul tău. Trebuie să îți cunoște clientul și business-ul cu adevărat. Dacă până în momentul de față, nu știai care sunt lacunele din procesele companiei tale, ești obligat să le descoperi, să le adaptezi și să le depășești. Asemenea ție, clientul tău în momentul de față întâmpină o serie de probleme în business-ul lui. Cunoașteți clientu, află care sunt fricile lui, care sunt problemele lui, oportunitățile lui și ajută-l prin activitatea ta. Sustenabilitatea și dezvoltarea afacerii tale este dependentă de clienții tăi, acum e vorba de ei, nu e vorba de tine!
Indiferent dacă ești un profesionist în afaceri sau la început de drum, îți poți îmbunătăți performanța în afaceri, foarte rapid și simplu cu versiunea CRM oportună pentru tine, poți descoperi soluții accesând o consultanță gratuită.
3. Te ajută să oferi soluții și oferte personalizate
Clienții tăi în acest moment căută soluții unice și consultanță personalizată. Companiile care oferă servicii și produse standard, car nu se pivotează conform cerințelor pieței riscă pierderi substanțiale în această perioadă. Oferirea de soluții personalizate în această perioadă determină dezvoltarea de relații pe termen lung cu clienți.
Adaptează soluțiile nevoilor clienților tăi, după ce ai dezvoltat o filozofie a companiei pe ideea de Costumer Centricity și ai început să îți cunoști clienții, să le cunoști nevoile și durerile lor, în această perioadă, oferă-le soluții personalizate, soluții reale pentru ei.
Pivotează-ți afacerea pe nevoile clientului, sistemele CRM te pot ajuta să faci acest lucru cu ușurință. Configurează ofertele conform datelor adunate de la clienții tăi. Dezvoltă produse și oferte complexe într-un mod simplu, încorporează dorințele înregistrate ale clienților, configurează și generează oferte profesioniste pe baza modelelor definite în sistemul CRM. Poți testa gratuit, timp de 6 luni, o soluție CRM pentru a descoperi cum te poate ajuta în business-ul tău.
Un sistem CRM îți permite să centralizezi și să procesezi informații din toate sursele de date, putând astfel deschide noi orizonturi pentru managementul relațiilor de business: add-on-uri și interfețe pentru aplicații terța-parte sunt integrate cu ușurință într-o singură interfață operațională. Toate informațiile din aplicați de tip Office, soluții de comunicații și arhivare, material de management și sisteme ERP pot fi interconectate, furnizând resursele optime pentru un management eficient al proceselor de afaceri. Pentru fiecare echipă aflată la distanță.