
Reporter Business Days Magazine: Ozana, spune-ne in cateva cuvinte despre ce vei vorbi la evenimentul "5+1 Secrets to Boost Your Business"?
Voi vorbi despre cum sa atragi clientii ideali, pe autopilot.
Comportamentul cumparatorului s-a schimbat foarte mult in ultimii ani. In prezent exista o mare diferenta intre cum oamenii cumpara, si cum companiile vand. Oamenii vor sa cumpere, dar nu vor sa li se vanda. Astfel ca traim intr-o era in care afacerile care inteleg cum sa atraga clientii spre produsele / serviciile acestora au success si vor creste semnificaitv, vs firmele care se straduiesc sa vanda in stilul clasic si traditional, in care aproape ca ii bat la cap pe potentialii clienti sa le cumpere produsele.
Construirea unui sales funnel online, prin care potentialul client initial este “agatat” cu continut gratuit (continut care il ajuta sa si rezolve o problema) , apoi i se ofera si mai multa valoare gratuita, iar abia apoi i se face oferta de produs este solutia care functioneaza in mediul de afaceri de azi. Aceasta metoda functioneaza in orice industrie, indiferent de produsul sau serviciul oferit, evident cu adaptare si personalizare.
In cadrul evenimentului "5+1 Secrets to Boost Your Business" voi prezenta proprietarilor de afaceri, profesionistilor care lucreaza pe cont propriu cum sa aplice aceste tactici si strategii de ultima ora la propria lor afacere.
Reporter Business Days Magazine: Ozana, ce te recomanda ca si specialist pe aceasta tema?
Multele incercari esuate. Poate nu suna tocmai bine sa ma laud cu esecurile, dar din esecuri am invatat. Am dezvoltat mai multe instrumente de evaluare si crestere a afacerii, in mod automat, pe care nu le puteam vinde. Toata lumea imi spunea cat de grozave sunt, dar nimeni nu platea pentru ele. Astfel ca tot incercand sa vand aceste instrumente, am inteles, am descoperit ce merge si ce nu merge azi, pentru a vinde.
In plus, deja, in ultimii 3 ani sunt responsabila pentru dublarea si triplarea profiturilor la peste o suta de companii, in sectoare variate de activitate, cu probleme si obstacole diverse. Vazand atat de multe afaceri si situatii, am curajul sa spun ca nu am intalnit probleme, provocari ale antreprenorilor pe care sa nu stiu sa le rezolv.
Chiar am scris si o carte pe cum sa ajungi sa ai success in afaceri (luand o scurtatura): Shortcut to Business Success, 101 Tactics to take your company to the next level, http://shortcuttobusinesssuccess.com/ , carte in care am selectat acele strategii care au avut cel mai mare impact asupra afacerii mele, si asupra afacerilor clientilor nostri.
Ce ma diferentiaza pe mine de altii care predau cursuri pe cum sa ti cresti afacerea este ca eu nu am invatat din carti (desi am si MBA), ci din practica. Este adevarat ca am participat la numeroase traininguri, conferinte, summituri, dar pana la urma, informatia acumulata am trecut-o prin propria gandire, si am folosit-o pentru a crea Tooliers, o companie de success acum, dar care primii 2 ani nu a vandut nimic.
Reporter Business Days Magazine: Ce parere ai despre mediul de afaceri din Romania? Prin ce difera ea de alte tari in care ai mai fost in calitate de speaker sau unde ai proiecte in derulare?
Romanii cred ca sunt speciali. Considera ca numai ei au problemele pe care le au. Dar de fapt, micii intreprinzatori se confrunta cu aceleasi probleme, in toate tarile in care activez. Mai toti vor clienti mai multi si mai buni, vor resurse, oameni calificati, care sa dea randament mai mare, vor sa aiba mai mult timp sa faca mai multe, sau sa se bucure de viata.
Este adevarat ca mediul de afaceri din Romania este foarte birocratic. Dar cu aceeasi birocratie se confrunta si concurentii oricarei afaceri. Conditiile de business sunt pana la urma egale pentru toti jucatorii dintr-o piata, iar scuze precum economia in declin, scaderea puterii de cumparare, taxe mari, competitie acerba, banci care nu finanteaza si alte astfel de piedici intalnesc oriunde in lume. Fiecare tara are particularitatile ei, dar realitatea este ca in orice tara, in orice industrie, sunt oameni care fac bani, si oameni care pierd bani. Si diferenta este data de optiunile alese de proprietarul afacerii. Cu cat proprietarii de companii mici si mijlocii stiu mai multe, cu atat au mai multe optiuni. Cu cat sunt mai inchisi in a afla lucruri noi, cu atat isi limiteaza optiunile. De aceea invit pe toti cei care citesc acest interviu sa participe la evenimentul din 7 mai.
Reporter Business Days Magazine: Cui se adreseaza evenimentul?
Acest eveniment este destinat strict proprietarilor de afaceri mici si mijlocii, start-up-urilor, precum si liberilor profesionisti. Cei ce beneficiaza cel mai mult de acest eveniment sunt in industrii in care sunt multi cumparatori, multi vanzatori, si in care competitia este apriga, precum :
- servicii profesioniste (consultanta, coaching, training, contabilitate, avocatura, arhitectura, agentii marketing, si altii care ofera servicii cu plus valoare)
- alte servicii (curatatorie, spalatorie auto, service auto)
- retail (magazine, florarii, boutique cu haine, decoratiuni interioare, sau orice alte obiecte de larg consum)
- entertainment (restaurante, baruri, hoteluri, cafenele)
- online business (orice e-commerce, sau business care vinde software, fie ca un one off, fie SaaS)
Reporter Business Days Magazine: Care sunt top 5 motive pentru care cineva ar merita sa participe la acest eveniment?
Pentru ca vor afla cele mai noi strategii de a atrage mai multi clienti, de a vinde mai mult si mai usor, de la oameni care au realizat deja aceste lucruri. Expertii care vin sa impartaseasca experientele si cunostintele lor cu antreprenorii romani sunt alesi in baza unor criterii, astfel inca participantii sa obtina o diversitate de strategii, sa aiba access la ce functioneaza azi, in economia actuala, si sa poate aplica lucruri concrete in propriile afaceri, chiar imediat dupa eveniment.
In plus, toti expertii care vor vorbi sunt trainuiti ca si speakeri, astfel incat audienta va fi in permanenta “intretinuta”, spre deosebire de alte prezentari unde se vine cu statistici, cu povesti plictisitoare din care cu greu se extrage mesajul. Acesti speakeri folosesc cu usurinta povestioare, activitati, pentru a reliefa un punct, astfel incat pentru participannti va fi o placere sa asculte si sa asimileze informatiile primite.
Reporter Business Days Magazine: Ce vor invata cei prezenti?Ce nu vor invata?
Participantii vor invata cum sa atraga clientii ideali (si nu orice clienti), cum sa ii determine pe potentialii clienti sa ii roage pe ei sa le vanda produsele / serviciile, cum sa fie eficienti in vanzari, si sa vanda unul la mai multi, decat unul cate unul, cum sa faca ca vanzarea sa se intample in mod natural si firesc, pentru a fi o placere pentru cel care cumpara.
Vor invata cum sa pozitioneze produsul / serviciul in piata, astfel incat sa genereze cat mai mult interes, vor afla cum pot maximiza propriile abilitati pentru a vinde mai mult si mai usor. De asemenea vor afla cum sa creasca afacerea, chiar daca piata in care activeaza este saturata.
Totodata, vor afla si greselile pe care antreprenrorii le fac si care ii limiteaza in potentialul de vanzare. Vor afla de ce nu vand mai mult, ce ii opreste pe oameni sa cumpere de la ei, de ce este atat de greu sa faci o vanzare, de ce nu li se returneaza un apel telefonic sau de ce emailuirle lor nu sunt deschise.
In incheiere ce crezi ca vor spune cei care au fost la acest eveniment, la finalul ei? Dar cei care nu au ajuns, dar vor afla de la altii cum a fost, ce crezi ca vor spune?
Cei prezenti vor spune : wow, cea mai buna zi de business din acest an! Ziua in care mi s-au deschis ochii, asa cum nici macar nu ma gandeam ca se poate. Ziua in care am aflat multe strategii de crestere a afacerii mele, ziua in care deja am facut o schimbare in propria mea afacere, si am vazut profituri mai mari ca rezultat al acestei schimbari.
Cei care nu au ajuns si au aflat de eveniment ma vor intreba cand este urmatorul eveniment, pentru ca vor vrea sa se asigure ca participa… doar ca urmatorul nu va mai fi… Este un eveniment unic, care aduna oameni de valoare care au si continut valoros de impartasit, precum si abilitatea de a livra continutul intr-un mod placut pentru audienta.
Evenimentul 5+1 Secrets to Boost Your Business va avea loc in data de 7 mai la Hotel Intercontinental din Bucuresti si aduce pentru prima data in Romania o serie de specialisti internationali:
- Ozana Giusca
- Ilias Papageorgiadis
- Tosin Ogunnusi
- Cheryl Chapman
- Sammy Blindell
- Miles Fryer
- Marius Ghenea
Detalii despre eveniment si inscrieri: http://www.businessdays.ro/Evenimente-recomandate/51-Secrets-to-Boost-Your-Business
Colega noastra Catalina Mihalachioiu va ofera suport in procesul de inscriere.
Nu uitati ca prin Business Days puteti participa la acest eveniment cu o reducere de 100 de lei fata de preturile standard de pe site, in plus veti primi din partea noastra un voucher de 50 de euro pentru editiile viitpare Business Days si acces gratuit timp de o luna la continutul premium de pe Business Days TV.
Cătălina Mihălăchioiu
catalina.mihalachioiu@businessdays.ro
+40-748-203060
