Mecanismul de generarea de lead-uri

    Pentru a gernera lead-uri in general folosim urmatorul mecanism (care poate fi adaptat sau optimizat in functie de produs/serviciu/public targetat):

    1. crearea unui landing page (articol cu tool si mecanism de captura a lead-urilor) bine conceput, indexat, optimizat SEO
    2. promovarea paginii prin Google Adwords pentru a creste rata de vizitare a paginii si rata de completare a formularului de lead capturing
    3. promovarea articolului prin postare pe social media pentru a creste rata de captare a lead-urilor
    4. boost postare de pe social-media, catre o audienta targetata
    5. posibilitatea de a face remarketing catre cei care viziteaza pagina in functie de anumite actiuni pe care le intreprind sau nu pentru a creste rata de captare a lead-urilor
    6. posibilitatea de a face mai vizibil articolul prin baner in sliderele de pe homepage-ul Business Days cu scopul de a creste rata de vizitare a articolului si implicit rata de captare a lead-urilor
    7. posibilitatea de a incuraja citirea articolului si completarea formularului prin mesaj dinamic de tipul breaking news pe homepage-ul Business Days
    8. posibilitatea de a insera in newsletterul Business Days a unei sinteze a articolului de pe blog, pentru a creste rata de citire al acestuia
    9. posibilitatea de a realiza o campanie de email marketing catre o audienta selectata din baza de date Business Days
    10. remarketing catre audienta selectata in functie de actiunile pe care le intreprind sau nu cei care primesc emailurile in cadrul campaniei

    La finalul campaniei clientul va avea o lista de lead-uri interesate de tema/subiect/produs/serviciu cu date de contact.

    Pentru a avea succes campania de capturare a lead-urilor trebuie:

    • ca articolul sa fie valoros ca si continut, sa ofere utilitate si sa fie relevanta pentru audienta Business Days
    • sa fie bine definita audienta tintita
    • sa avem un avatar al clientului ideal cat mai bine descris
    • modul de comunicare folosit sa fie unul armonizat audientei tintite si publicului Business Days
    • periodic pe baza informatiilor culese prin campanie si a statisticilor generate sa fie posibila reajustare si adaptarea mecanismelor de promovare pentru a creste rata de captura a lead-urilor
     

    Pentru a transforma lead-urile capturate in oportunitati, recomandam parcurgerea unora sau a mai multor etape de mai jos:

    • email marketing automatizat sau semiautomatizat in mai multe etape
    • remarketing in functie de anumite actiuni
    • telemarketing

    La finalul acestei etape clientul va avea o lista de oportunitati, cu date de contact si informatii valoroase (nevoi identificate, asteptari) pentru contactarea lor ulterioara de catre echipa de vanzari ale clientului.

     

    Campania de vanzari

    Echipa Business Days se poate implica si in vanzarea sau prevanzarea (aducerea potentialului client pana la faza de negociere a conditiilor contractuale) pentru anumite servicii si produse, care se preteaza la vanzarea prin telefon si email.

    Modelul de vanzare prin telefon al echipei Business Days, functioneaza, pornind de la lista de lead-uri, in 3 etape:

    • identificare nevoi
    • clarificare obiectii
    • negociere conditii

    In functie de anvergura proiectului in echipa sunt alocati numarul de membrii. Pentru ca echipa Business Days sa se implice in proiecte de vanzari randamentul si profitabilitatea estimata a unui proiect trebuie sa fie mai mare decat randamentul sau profitabnilitatea proiectelor Business Days la care lucreaza.

    La finalul proiectului clientul are o lista de clienti catre care au fost vandute servicile sau produsele sale sau o lista de potentiali clienti adusi pana in faza de oferta finala care trebuie negociata.

    Serviciile de telesales presupun atat o taxa fixa pe om alocat cat si un comision din vanzare sau o taxa de succes pe oportunitate adusa la nivel de oferta finala care trebuie negociata. Taxa de succes este procent din valoarea ofertei finale dar nu mai mica decat taxa minima de succes.

     

    Support and aftersales

    Echipa Business Days se poate angaja atat in campanii de suport (customer service) in etapele de presales sau aftersales, cat si in diverse campanii afer sales care pot avea ca si obiectiv:

    • retentia, loializarea si fidelizarea clientilor
    • dezvoltarea afacerilor cu clientii existenti prin crosselling sau upselling