Recomandarile sunt pentru partenerii care cauta furnizori sau colaboratori pentru organizatie sau diverse proiecte si doresc sa beneficieze de expertiza si capacitatea platformei Business Days de a oferii in timp scurt cele mai bune optiuni din baza de date proprie sau capturata prin actiuni specifice de lead capturing.

    Campania de generare a recomandarilor incepe printr-o analiza a solicitarii:

    • ce se doreste
    • in cat timp
    • care este profilul partenerului, furnizorului sau colaboratorului dorit (cat mai detaliat posibil)
    • se analizeaza baza de date Business Days si se face o recomandare de actiuni specifice:
      • capturare de lead-uri
      • email marketing

    Dupa ce se seteaza campania de actiuni, se trece la implementare si la culegerea listei de interesati, care va fi filtrata conform specificatiilor si clientul va primi o lista finala de recomanadari de minim 1 si maxim 10 potentiali potriviti cu profilul cerut.

    La finalul actiunii de matchmaking echipa Business Days face un follow-up atat la client cat si la cei recomandati pentru a culege impresii si sugestii de imbunatatire a procesului pentru alte actiuni viitoare.

     

    Oferirea de referinte

    Oferirea de referinte este un serviciu de business networking si nu este o activitate de marketing sau vanzari. Scopul oferirii de referinte de catre echipa Business Days este pentru a stabilii o relatie si o conexiune intre un client si o conexiune activa din baza de date Business Days.

    Referintele se ofera doar atunci cand consideram ca atat persoane care solicita cat si referinta au potential de castigat in urma intalnirii sau dialogului. Legatuira se stabileste doar cu acordul expres al referintei si niciodata fara stirea sau consintamantul acestuia.

    Din respect pentru contactele din baza noastra de date ne rezervam dreptul de a refuza solicitari care nu se incadreaza in standardul de calitate profesionala pe care ni l-am asumat fata de conexiunile noastre de business.

    Procesul de acordare a unei referinte parcurge urmatoarele etape:

    1. analiza solicitare
    2. identificare profil tintit
    3. evaluarea gradului de relatie
    4. recomandari actiuni specifice (apel BD / apel client; apel BD / email client, email BD / email client)
    5. follow-up ulterior referinta
    6. follow-up ulterior client
     

    Suport in setarea de intalniri unu la unu

    Este un serviciu de business networking si nu este o activitate de marketing sau vanzari. Scopul intalnirilor unu la unu este pentru a stabilii o relatie si o conexiune intre un client si o conexiune activa din baza de date Business Days.

    Intalnirile unu la unu se seteaza doar atunci cand consideram ca atat persoane care solicita cat si referinta au potential de castigat in urma intalnirii sau dialogului. Legatuira se stabileste doar cu acordul expres al referintei si niciodata fara stirea sau consintamantul acestuia.

    Din respect pentru contactele din baza noastra de date ne rezervam dreptul de a refuza solicitari care nu se incadreaza in standardul de calitate profesionala pe care ni l-am asumat fata de conexiunile noastre de business.

    Procesul de suport in setaarea unei intalniri parcurge urmatoarele etape:

    1. analiza solicitare
    2. identificare profil tintit
    3. evaluarea gradului de relatie
    4. presetare calendar de intalniri posibile
    5. recomandari actiuni specifice (apel BD / aplicatie de matchmaking / apel sustinut)
    6. setare detalii intalnire
    7. posibilitatea de a oferii suport in pregatirea intalnirii
    8. posibilitatea de a asista la intalnire
    9. follow-up ulterior referinta
    10. follow-up ulterior client
     

    Suport in setarea unui business lunch

    Este un serviciu de business networking si nu este o activitate de marketing sau vanzari. Scopul intalnirilor la un business lunch este pentru a stabilii relatii si conexiuni intre un client si mai multe conexiuni active din baza de date Business Days.

    Intalnirile de tipul business lunch se seteaza doar atunci cand consideram ca atat persoane care solicita cat si referintele au potential de castigat in urma intalnirii sau dialogului. Legatura se stabileste doar cu acordul expres al referintei si niciodata fara stirea sau consintamantul acestuia.

    Din respect pentru contactele din baza noastra de date ne rezervam dreptul de a refuza solicitari care nu se incadreaza in standardul de calitate profesionala pe care ni l-am asumat fata de conexiunile noastre de business.

    Procesul de suport in setarea unei intalniri de tipul business lunch parcurge urmatoarele etape:

    1. analiza solicitare
    2. identificare profile tintite
    3. evaluarea gradului de relatie
    4. presetare calendar de intalniri posibile
    5. recomandari actiuni specifice (apel BD / apel sustinut)
    6. setare detalii intalnire
    7. posibilitatea de a oferii suport in pregatirea intalnirii
    8. posibilitatea de a asista la intalnire
    9. follow-up ulterior referinta
    10. follow-up ulterior client