Campania de BLACK FRIDAY organizata de Business Days in perioada 24-29 noiembrie

Campania de BLACK FRIDAY organizata de Business Days in perioada 24-29 noiembrie

 

Am creat 3 pachete speciale de promovare pentru companiile care vor sa se promoveze pe durata evenimentului Bucuresti Business Days 2017 catre cei peste 1.000 de manageri si antreprenori care vor fi prezenti:

 

 

  1. Pachet 500 euro:
    • roll-up in zona de socializare
    • insert pliant in mapa participantilor
    • logo pe site-ul evenimentului pe pagina de parteneri
    • 2 pachete de acces Business Development
    • STOC: 20
    • valoare de rate card: peste 1.000 euro
       
  2. Pachet 750 euro:
    • stand in zona de socializare (Lobby Diamond)
    • roll-up in zona de socializare
    • posibilitatea de a face sampling in zona de socializare
    • logo pe site-ul evenimentului pe pagina de parteneri
    • 3 pachete de acces Business Development
    • STOC: 10
    • valoare de rate card: peste 1.500
       
  3. Pachet 1.250 euro:
    • stand in zona premium (Lobby Cristal)
    • roll-up in zona de socializare
    • roll-up in sala de desfasurare a conferintelor si sesiunilor plenare
    • logo pe site-ul evenimentului pe pagina de parteneri
    • insert pliant in mapa participantilor
    • articol pe blog (maximum 5.000 de caractere, 5 poze, din care 1 imagine erou care va fi vizibil pe pagina de blog, maxim 2 linkuri)
    • postare (set de fotografii, text si link catre articol) pe social media (facebook)
    • 5 pachete de acces Business Development
    • STOC: 5
    • valoare de rate card: peste 2.600 euro
Pentru aceste pachete avem stocuri limitate!

Ele pot fi achizitionate pana cel tarziu in data de 28 noiembrie si pot fi platite pana cel tarziu in data de 29 noiembrie 2017.
 

Colega noastra Ana Ciodar va sta la dispozitie cu detalii despre modul in care va puteti rezerva un astfel de pachet:

 
Ana Maria Ciodar
Business Developer | Specialist relatii cu clientii

+40-745-032550

 

 


 
 
Bucuresti Business Days 2017 va avea loc in perioada 14-15 decembrie 2017 la Ramada Nord.
 
La eveniment sunt invitati sa participe peste 100 de speakeri, dintre care mentionam pe Ionut Simion (PwC), Wargha Enayati (Regina Maria), Jean Valvis (Aqua Carpatica), Daniel Metz (NTT Data), Florin Ilie (ING), Dragos Anastasiu (Eurolines), Dragos Petrescu (City Grill), Loredana Preda (Noblesse), Cistian Onetiu (Life Care), Rudolf Vizental (CITR), Gabriel Biris, Florentin Banu (Interparts), Calin Clej (PepsiCo), Radu Georgescu (Gecad), Tudor Furir (Pernod Ricard), Marian Popa (Deutsche Bank), Mircea Varga (Tiriac Holding) si multi altii, pentru lista completa de speakeri te rugam sa accesezi linkul de aici.
 
La eveniment sunt asteptati in jur de 1.000 de participanti(antreprenori, top manageri, manageri de resurse umane, manageri de marketing si comunicare, manageri de vanzari si relatii cu clientii, profesionisti din diverse domenii) care vor putea participa la 44 de sesiuni interactive (conferinte, sesiuni plenare, sesiuni speciale dedicate antreprenoriatului, workshopuri si masterclass-uri).
 
Evenimentul beneficiaza de o ampla campanie de promovare in mediul online, social media si prin partenerii media care sustin evenimentul. Ne asteptam ca pe durata campaniei sa fie atinsi peste 1.000.000 de persoane care sunt in targetul evenimentului cu peste 100 de aparitii media in timpul campaniei de promovare, pe durata evenimentului si in campania de follow-up post eveniment.
 
 
 
Vezi mai multe articole din categoria: BLACK FRIDAY