5 pași ca să te asiguri că promovarea pe social media îți aduce rezultatele dorite

5 pași ca să te asiguri că promovarea pe social media îți aduce rezultatele dorite
Promovarea online este esențială pentru creșterea unui business sau a unui brand, mai ales în contextul în care cea mai mare parte a audienței este activă în online, iar numărul crește constant. Promovarea în online poate da rezultate din ce în ce mai bune dacă e făcută corect, pe baza unei structuri clare, a unor tactici bine definite și a unor bugete investite inteligent. 
 
Dacă vrei să te asiguri că acțiunile tale online sunt coerente și contribuie la dezvoltarea afacerii tale online și te ajută să-ți atingi obiectivele, urmează o serie de pași simpli menționați mai jos: 
 
1. Asigură-te că vizitatorii consideră că profilul tău este al unui profesionist
Adaugă o poză de profil ușor recognoscibilă (ex: logo-ul brand-ului), un cover foto care să demonstreze care este USP-ul afacerii tale sau un mesaj de campanie, completează toate secțiunile profilului și menționează acele informații care sunt relevante pentru business-ul tău. Asigură-te că detaliile scrise corespund nevoilor utilizatorilor și te credibilizează, astfel încât să te poziționezi ca un profesionist pentru industria ta.
 
2. Epuizează metodele organice de a crește comunitatea înainte să investești în campanii plătite
Creează o comunitate relevantă în jurul afacerii sau a brand-ului tău. Asta adaugă un plus de valoare business-ului, îți completează activitățile de marketing pe toate nivelurile și îți permite o înțelegere mai bună a audienței. Dacă vrei să investești bugete prestabilite în creșterea comunității, asigură-te că inițial epuizezi toate metodele organice: integrează Facebook Page Plugin pe site, promovează pagina în locație, oferă Freee Wi-Fi, adaugă link-ul la pagina pe toate materialele printate și integreaz-o în semnătura de e-mail. Când simți că aceste metode nu generează rezultate, testează și campanii plătite.
 
3. Fă-ți o strategie coerentă pe toate fazele: vizibilitate, influențare, vânzare, loializare
Dacă nu mai știi ce conținut să postezi, caută acele subiecte care sunt importante pentru audiența ta, în funcție de faza în care se află. În etapa de vizibilitate, transmite mesaje despre USP-ul tău și despre ceea ce te face unic. În etapa de influențare, scrie texte despre nevoile pe care le are utilizatorul atunci când cumpără produsul tău. În faza de vânzare, transmite mesaje despre promoții, reduceri sau alte tipuri de oferte. Dacă vrei să-ți fidelizezi consumatorii, este bine să gândești și conținut de loializare, care umanizează brand-ul.
 
4. Interacționează în mod autentic cu cei din comunitatea ta
Asigură-te că transmiți mesaje care înseamnă ceva pentru audiența ta, interacționează cât mai autentic și transparent cu fanii tăi și încurajează-i să interacționeze cu conținutul tău. Răspunde comentariilor pe care le primești, atât pe pagină cât și la postări, adresează-te direct exprimă-te cât mai uman.
 
5. Creează targetări într-un mod eficient dacă vrei să obții rezultate palpabile
Dacă vrei să te asiguri că ai un impact cât mai mare, poți investi bugete în campanii plătite. Există mai multe tipuri de campanii pe care le poți implementa, cele frecvente fiind: Page Likes (ca să ai o comunitate mai mare), Post Engagement (ca să interacționezi cu mai mulți utilizatori) sau Website Clicks (ca să direcționezi utilizatorii către altă platformă). Asigură-te că targetările sunt relevante, că audiența targetată este cea dorită și că alegi spațiile potrivite pentru reclamă.
 
 
Dacă vrei să afli mai multe despre promovarea online corectă, nu doar pe Facebook și vrei să știi cum să-ți dezvolți o strategie online corectă în 5 pași, pasul cel mai important pentru promovarea online cu rezultate, te aștept pe 9 noiembrie la seminarul gratuit de marketing online pe care îl susțin în București, la Cinema PRO. Te poți înscrie în mod gratuit în formularul de mai jos.
 
După înscriere, vei primi în câteva minute un e-mail de confirmare. Bonus, mailul pe care îl primești va include un link către un material video cu conținut exclusiv despre cum alegi platforma online, cum selectezi furnizorii cu care să lucrezi, ce informații pui pe site, 6 motive pentru care o pagină de Facebook ar putea fi suficientă pentru anumite tipuri de business și cum testezi eficient. Acest conținut te va ajuta să eviți colaborări cu furnizori nepotriviți sau alegerea platforme nepotrivite pentru afacerea ta. 
 
Înscrierile se pot face în formularul de mai jos sau aici: http://bit.ly/Seminar_Strategie_9nov 
 

Vezi mai multe articole din categoria: online