Business Days Magazine - numarul 2

La ora cand inchideam aceasta revista, in presa economica tocmai bubuia stirea ca Facebook, cea mai mare retea sociala din lume, a cumparat, pentru o suma cuprinsa intre 400 si 500 de milioane de dolari, Liverail, nici mai mult, nici mai putin decat un start-up din Cluj, specializat in livrarea reclamelor video on-line. Cine este Liverail ? Opera a doi „creatori“ de profesie - Andrei Dunca si Sergiu Biris -, cei care au lansat platforma video locala Trilurilu (un interviu cu Calin Biris, fratele lui Sergiu si fostul director de marketing de la Trilurilu, vei putea citi pe blogul „Business Days“). Clar! La Cluj se intampla lucruri. Clar, orasul naste antreprenori reali, de calitate. Daca insa ți se pare lung drumul Clujului - vreo 11 ore bune cu trenul, ca sa fim cinstiti, ai ce scrie despre orasul de pe Somes si stand acasa, pe malul Damboviței, la un capat de net. Doar acum toata lumea poate sa se descurce on-line cu orice, de oriunde.Si multe alte subiecte interesante...