Business Days Magazine

 

Date statistice despre revista Business Days Magazine

Infografic despre revista Business Days Magazine

 

Revista Business Days Magazine este un magazin de business dedicat culturii antreprenoriale din Romania ce se editeaza trimestrial intr-un tiraj de 2.500 de exemplare. Temele abordate de revista sunt concentrate pe analize regionale, analize sectoriale, prezentarea potentialului economic al judetelor, statistici utile pentru antreprenori si manageri, prezentarea de afaceri de succes, interviuri cu antreprenori, manageri si profesionisti de succes, prezentarea rezultatelor cercetarilor efectuate de echipa Business Days si subiecte focusate pe dezvoltare profesionala si personala.

Revista este distribuita gratuit catre participantii la evenimentele Business Days si catre partenerii si partenerii potentiali ai platformei Business Days, ajungand astfel la factorii de decizie si la managerii de departamente (in special HR, Comercial, PR, Comunicare, Marketing) ale celor mai importante companii din Romania din cele mai importante orase din Romania, cu preponderenta din Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Iasi, Oradea, Arad, Brasov, Targu-Mures, Sibiu, Bacau, Suceava, Piatra-Neamt, Constanta, Pitesti, Ploiesti, Craiova.

O parte din tirajul fiecarui numar al revistei ajunge la scoli, licee si universitati si o parte la Camere de Comert Bilaterale, Asociatii si Organizatii focusate pe antreprenoriat.

Revista este de asemenea distribuita online si poate fi rasfoita si citita atat pe issuu cat si pe blogul www.businesdays.ro. Articolele din revista Business Days Magazine sunt preluate si pe pagina de facebook Business Days.

Conform studiilor efectuate numarul mediu de cititori al unui numar al revistei Business Days Magazine este de 95.700. 27% dintre cititori sunt antreprenori, 25% top-manageri, 22% manageri. 31 % dintre cititorii offline provin din companii mari cu peste 500 de salariati iar 53% dintre cititori provin din companii cu o cifra de afaceri anuala de peste 1.000.000 euro.

Impactul articolelor promovate online pentru fiecare numar al revistei este de:

  • peste 300.000 de citiri ale articolelor incarcate din revista pe blog
  • peste 228.000 este impactul articolelor din revista share-uite pe pagina de facebook Business Days
  • peste 51.000 de rasfoiri online ale revistei pe issuu

Business Days Magazine - numarul 11

Rasfoieste online numarul 11 al revistei Business Days Magazine.

Daca Romania, in intregul ei,  este  inca  departe de statistica europeana (si astfel mai are ”avantajul” investitorilor atrasi de salariile  mici  etc.),  Bucurestiul nu va mai putea, in curand, sa-si permita luxul de a se defini doar prin capitala europeana saraca din Est etc. Ar fi timpul sa invete sa deprinda o noua atitudine, sa se defineasca ”altfel, in Europa”.

Daca outsourcing-ul si-a facut treaba (pentru care trebuie sa-i multumim, deoarece  a  suplinit  golul  lasat de prabusirea vechii industrii si a fost motorul cresterii turnurilor de sticla si transformarii marilor orase), outsourcing-ul ar trebuie sa ... se transforme acum, sa sara spre nivelul urmator, care acum nu se mai cheama nici macar 2.0, ci direct 4.0 ( asa numita epoca a internetului lucrurilor/internet of things).

Un salt care nu e simplu evident si se poate dovedi chiar mai dificil decat saltul care, la vremea lui, ni s-a parut astronomic, cel de la industria ”in care faceam autobuze” la ”industria  in  care ”dam consultanta tehnica prin telefon” sau ”testam programe soft la cererea clientului”. (am luat cazul autobuzelor – putea fi la fel de bine vorba de tractoare – dar subiectul poate fi de un interes special in acest moment in Bucuresti).

Trambulina pentru acest salt nu poate veni decat din partea unui nou tip de stat jucator, unul vizionar, dar in acelasi timp realist, plin de imaginatie fiscala, in acelasi timp promotor al unui real parteneriat cu investitoru/ contribuabilul. Pana sa  ne  numim  patria  Big  Data, avem mare nevoie sa dam valoare lozincilor si sa fim cu adevarat recunocuti ca fiind ”one of the most investment friendly countries in the region”.

Dar mai multe despre … salturi si provocari puteti citi in paginile Analizei.

Si, daca nu va atrage realitatea si vreti sa evadati, puteti gasi povesti optimiste de business, adunate de-a lugul  celor  trei  ani  de  pelegrinari  prin  tara  si  a  celor

11  numere  ale  revistei,  reunite  intr-un  ”supliment”,  o premiera pentru Business Days Magazine.

Mai puteti citi si despre surse alternative de finantare, despre programe inovative de MBA, despre prima facultate de antreprenoriat. De asemenea, veti afla si ce mai face Vector Watch, ”Unicornul”, cum il numea Radu Georgescu, principalul proprietar, prin Gecad, al start-upului, la un an de la lansare. De la smartwatch vom trece la sfaturi smart, produse bancare la fel, incercand sa ne pastram Agile (i).

Dar ma opresc. Sunt sigura ca puteti gasi ceva interesant, evident, doar citind … AICI !

Citeste mai mult

Business Days Magazine - numarul 10

Rasfoieste online numarul 10 al revistei Business Days Magazine.

Ne bucuram ca al zecelea numar al „Business Days Magazine“ se intampla la Iasi.
Am folosit nu intamplator acest „se intampla“ pentru ca mi-a placut acel „it’s happening“  folosit de directorul general al grupului suedez Besedo, explicand de ce a ales sa deschida un centru in Romania si, in mod special, la Iasi. Vorbim, desigur, tot despre o investitie in ITO – outsourcing in IT, acest motor care, de cativa ani, trage dupa el economia si chiar viata orasului. 

Doar ca acum am trecut intr-o noua treapta de viteza, aceea in care investitorii nu mai vin in Iasi doar pentru realizarea unor economii de costuri, ci pentru a gasi valoare adaugata. Or, aceasta comutare pe noul nivel este, in primul rand, o veste extraordinara pentru tinerii, specialistii de aici, care nu mai trebuie... sa-si comute viata in alta tara.

Iarasi nu folosesc intamplator a comuta – l-am imprumutat din dosarul de candidatura al Iasiului depus in toamna trecuta pentru selectia finala a concursului de desemnare a Capitalei Europene Culturale 2021. Comuta pe Iasi, pentru ca Iasiul va fi interfata rasariteana a culturii europene in 2021. Asa o fi, si-au zis membrii juriului international, care a analizat candidatura, doar ca nu sunteti suficient de convingatori in proiectele pe care le propuneti.

Mai multa concentrare pe prezent si mai putin pe trecut! Trecutul te recomanda, dar tu cauta sa dezvolti ceea ce te defineste acum. Sunt sfaturile pe care, mai direct sau mai pe ocolite, le-a primit elevul Iasi dupa ce a picat la concursul pentru alegerea Capitalei Europene a Culturii. De dragul iesenilor lui de azi si de maine, ba chiar si a celor de ieri, orasul trebuie sa traga niste invataminte din acest moment stanjenitor. Pentru mai multe detalii, citeste Analiza. 
13.000 de ieseni au produs o revelatie nationala la aceste alegeri locale – propulsand un IT-ist, Andrei Postolache, 37 de ani, care vine de nicaieri pe scena publica si ia peste noapte 13% din voturile la primarie (o treime din candidatul de sistem de pe primul loc). Nu are in spate nici macar logistica unui partid mic. Plus ca nu e avocat, ci IT-ist. El nu pledeaza, ci vrea sa reseteze. Intrebarea e… ce vrea alegatorul / consumatorul?
Doar cateva sute de ieseni s-au uitat, spre exemplu, pe planurile propuse de Postolache. 

Totul se invarteste in jurul IT-ului si la Iasi, ca si in celelalte mari orase, iar influenta lui se vede si in alte industrii. Cum si ce, aflati in coverstory.

Ne bucuram si sa va spunem ca numarul nostru aniversar mai are si povesti de citit la un pahar de vin (cu) Bucium, exemple si initiative de educatie altfel, lansari, evenimente, opinii si... iar IT!

Mai avem si povestea unui business cu gheata carbonica, un minighid pentru cei interesati sa achizitioneze o franciza, cum sa faci un business de volum profitabil si... iar IT!

Citeste mai mult

Business Days Magazine - numarul 9

Rasfoieste online numarul 9 al revistei Business Days Magazine.

Dupa investitiile publice in reabilitarea centrului vechi, parerile sunt impartite printre localnici – e cam „asa si asa”. Si mi se pare ca… au dreptate.
Dupa valul de investitii private in reabilitarea economiei locale, unora le miroase in continuare cam „asa si asa”. Din nou, cred ca au dreptate. „Asa si asa”, „nici asa, nici altminteri”, e o emblema nationala pe care, natural, o gasim si la timisoreni. Dar nu asteptam de la ei sa faca lucrurile „ireprosabil”, ci ne-am astepta la mai mult dintr-un „altfel” banatean, macar cand vine vorba despre detalii.

La momentul cand scriu aceste randuri, ma uit cu jind pe site-ul primariei din Dresda (dresden.de), unde ai nevoie efectiv de un singur click sa afli  „cine e responsabil de ” („who is responsible for...” ). Dar cum am ajuns la Dresda?  Via Viena, un oras atat de pretuit de timisorenii de azi, unde Politehnica a dezvoltat un sistem recunoscut in intreaga Europa de clasificare a oraselor ca fiind sau nu SMART.  

Esti smart de la modul cum iti antrenezi cetatenii in viata urbei pana la modul cum discuti cu investitorii, esti smart de la modul cum iti cresti viitorii cetateni pana la modul in care iti cultivi viitoarele investitii. O lume ideala? Nu, doar una pragmatica, care isi seteaza obiectivele dupa deja celebrele criterii din managementul modern, cu S  de la specific, bine definit, M de la masurabil, A de la actiunea pentru a atinge obiectivele, R de la realist, relevant si rezonabil, iar T de la timpul de realizare. Sau T-ul vine si de la Timisoara?

Va invit sa cititi analiza din acest numar si sa descoperiti... provenienta T-ului!

Ca de fiecare data in ultimii doi ani de cand realizam Business Days Magazine, si acum am intalnit oameni  SMART  de Timisoara (e unul dintre obiectivele noastre specifice, de altfel). Cu Radu Ticiu, de la Startup Hub, am vorbit mai bine de o ora despre reteaua la care au ajuns Coder Dojo-ul in Romania, cu concentrarea maxima in zona Timisoarei.

La Interoptik am avut o intalnire frumoasa cu o familie de antreprenori, de la care am plecat cu o imagine nevazuta, dar parca fixata pe retina – cea a vechiului atelier din spatele casei in care s-au petrecut primii 20 de ani din viata acestei afaceri. Pare o vedere dintr-o Timisoara veche.

Horea Zaha, in schimb, are dezinvoltura managerului care ieri s-a ocupat de produse petroliere (Shell, apoi Rompetrol Serbia), de mase plastice (Eurofoam), iar azi – de mezeluri si ambalaje de plastic (grupul Collini, care detine brandul Banat Bun). Ieri – la multinationala, azi – la o afacere antreprenoriala. Pentru ca managementul – o lectie simpla cu care inevitabil va reintalniti in paginile revistei noastre, dar si in Conferintele BD – este o chestiune de cifre si de analize, dar, in primul rand, de adaptare la piata.

Avem si subiecte ce va introduc deja in eveniment – cititi interviul cu Alexandru Chirila, directorul general al Profit Point Romania. Cu prezenta in Italia, Polonia, Ungaria, Grecia, Bulgaria, Serbia, Portugalia si Romania, Profit Point aduna, sub sloganul „Educatia inseamna profit”, formatori si traineri care sustin dezvoltarea personala prin educatie financiara. 

Am aflat si despre planurile de viitor ale celui mai mare retailer de produse agricole pentru fermieri, Agroland, dar si de pariul celor de la Tempini.

Am auzit ca se dau francize, credite si ca lipsa unei educatii specifice chiar cauzeaza antreprenorilor, fie ei mari, fie mici. Cititi studiul EY pentru a vedea cum... vad tinerii esecul si care sunt sursele lor de finantare.

Hm, dar bag seama ca ma lungesc si tot nu apuc sa va spun despre tot ce a „ars” numarul asta. Cititi!

Citeste mai mult

Business Days Magazine - numarul 8

Rasfoieste online numarul 8 al revistei Business Days Magazine.

Bucureşti, misiune imposibila. Acesta ar fi trebuit sa fie titlul de pe coperta. Caci interlocutorii au fost ocupaţi, mai ocupaţi ca oricand. Interviurile au fost purtate, intr-o majoritate covarşitoare, pe mail. Ni s-au cerut intrebari, pentru ca, mai apoi, raspunsurile oferite sa fie doar la acele intrebari in linie cu „comunicarea“ firmei, pline de expresii politically correct, dar care nu enunţau nimic. Nicio valoare adaugata pentru dumneavoastra, cei care citiţi. Un reflex de oraş de provincie, s-ar zice. Desigur, ne-am mai confruntat cu astfel de situaţii şi in alte oraşe din ţara, dar parca altfel de pretenţii aveam de la... Bucureşti.

 
National Geographic prezinta Bucurestiul, un film intr-o serie de filme – Orasele inteligente (smart) ale lumii. Scene de final – imagini din viata de noapte a orasului, cluburi trepidante, acrobati care scot flacari pe gura si intorc moristi de foc, realizatorul american care spune ca petrecerea de-abia a inceput ... Ultimele secunde reiau pe fast-forward imagini care sa ilustreze eticheta de smart: printre ele, un sir de ambulante marturiseste despre preocuparea pentru sanatate prin noua tehnologie. Stop-cadru. 

 

Peste o jumatate de an, un alt filmulet circula pe toate canalele de striri din lume:  ambulantele bucurestene alearga spre locul unei crime colective. Un spectacol macabru, in care zeci de tineri sfarsesc prin a scoate flacari pe gura. Si asta din cauza unor saltimbanci prea smart sa puna macar extinctoare si usi de evacuare intr-un club, iar altii, prea smart sa autorizeze „pe bune“ acel club. 
 

Ai putea face un film, nu o revista, care sa se cheme „Bucuresti, 2015: anul ironiei crunte“. Din care, neaparat,  sa nu lipseasca faza in care un primar general se declara acum curat si linistit, iar peste cateva ore e saltat, cu flagrant.
 

Dar sa trecem la doable, vorbind despre wearables. Vectorul de imagine al Vector, Andrei Pitis, anunta lansarea unei platforme pentru dezvoltatori si designeri care sa contribuie la dezvoltarea proiectului. Pentru ca proiectul va ajunge un unicorn, adica va fi din categoria celor valorizate la cel putin un miliard de dolari – ridica miza Radu Georgescu, principalul investitor. Pana una-alta, Vector este un ceas smart, in primul rand, prin capacitatea de a valorifica noile trenduri din lumea tehnologiei.  
Mai bifam şi doua analize de tendinţe dintre domeniile atat de fierbinţi, ca-s dureroase, ale momentului in orice business – resurse umane şi marketing. 
Vorbim despre doi baieţi deştepţi de la Bittnet, care au facut dintr-un business de buzunar un obiectiv pe Bursa.
Avem şi un interviu pe repede inainte cu Levente Hugo Bara, cel mai tare antreprenor, cum l-a declarat EY in noiembrie. 
Avem ştiri de la banci, inovaţie, telecom. 

 

Indrazniţi! Deschidem balul, ca tot e decembrie!

 

Citeste mai mult

Business Days Magazine - numarul 7

Rasfoieste online numarul 7 al revistei Business Days Magazine.

Cand nu viseaza cu ochii larg inchiși sau cand nu se lasa dus pe val, de-abia de-atunci Clujul redevine orașul care are atat de multe de oferit. In buna oranduire ardeleneasca „incet, dar sigur”.  

Dupa mai mult de 10 ore cu trenul și un PDF cu 1.300 de pagini de strategia de dezvoltare a Clujului, mai ai un singur lucru de incercat – o intrecere care poate sa mai mult: SNCFR-ul sa intarzie sau autorii documentului sa lungeasca analizele și viziunile pana in 2020. Si totusi, trenul ajunge, la un moment dat, in gara!

Ei bine, numarul acesta este despre stiri, despre ce le face cu adevarat remarcabile.

E ciudat, dar, in ziua de azi, unii mai cred ca, daca spun „sunt remarcabil“, lumea o sa se și apuce... sa dea știrea – a se vedea strategia autoritatilor, de pilda. Organizatorii Untold au aratat ca doar relevanta este cea care face stirea stire si atrage atentia asupra ei. Campania Pay with Blood a festivalului Untold a fost preluata  de presa din strainatate fix pe acest motiv. Are relevanța pentru publicul din afara – in cazul UK, luați in calcul imaginea-clișeu despre romani – ca suntem ultimii in Europa (și) la capitolul donare de sange (ma rog, penultimii, daca asta ne incalzește cu ceva). Are relevanța sa știi ca intr-o țara civilizata e o problema cu sistemul (poate cu oamenii, vor sari sa spuna acei care „știu ei cum sunt romanii”), de nu se gasește o soluție pentru voluntariat intr-o chestiune vitala. Relevanta a facut sa apara o știre despre un festival ca atatea altele din lumea asta, intr-un oraș ca atatea altele din lumea asta, dintr-o țara ca atatea altele din lumea asta, ba, și pe deasupra, nedonatoare de sange!

Mai multe detalii, insa articolul de analiza.

Si tot despre o stire care a facut cariera o sa va vorbim si in materialul principal al revistei. Pentru prima data, dupa mai bine de 25 de ani, un producator de tractoare anunta ca a luat decizia sa investeasca 1,5 milioane de euro intr-un centru de cercetare-dezvoltare. Producatorul se numeste IRUM Reghin, iar pariul este pus de familia Oltean. Pentru detalii, verifica Cover-story-ul.

MedLife ne spune ca este la un pas sa devina prima companie de servicii medicale care trece pragul de 100 de milioane. UniCredit ne flutura miliardul prin fata ochilor si ne vorbeste despre finantarea cu fonduri europene. Transylvania College ne indeamna sa descoperim „the Leader in Me”, Cosmetic Plant ne trimite salutari tocmai din Iordania si, din Unirea, primim vesti si De la Ferma.

Un tanar din Baia Mare, Tudor Tiboc, chiar zilele acestea forteaza intrarea pe 28 de piete, via internet, iar, la 17 ani de existenta, AROBS este pus pe fapte mari.

Dar sa nu va dezvalui chiar tot din prima. Cititi revista! Lectura nu are calorii si nici nu se depune!

 

Citeste mai mult

Business Days Magazine - numarul 6

Rasfoieste online numarul 6 al revistei Business Days Magazine.

La editia de anul trecut a revistei si a conferintei Business Days, gaseam un Iasi care se mandrea cu faptul ca tocmai inaugurase cea mai moderna pista de aeroport din tara, de pe care pot sa aterizeze/decoleze aparate grele. Era vazuta ca o realizare tehnica, dar deopotriva simbolica, o poarta de legatura rapida si directa cu Europa. Pana una-alta, se pare ca aerodromul incepe sa confirme ca este o cale de dezvoltare – traficul, in primul trimestru din 2015, a crescut cu 32% fata de aceeasi perioada din 2014 si se mizeaza pe crestere in continuare, din moment ce, din aceasta vara, aeroportul va avea si un al treilea terminal.

Dar, probabil fara legatura cu performantele tehnice ale pistei, astazi gasim un Iasi afectat de huruitul unor decolari grele. Si nu ne gandim neaparat la decolarile intempestive din viata politico-sociala a urbei (primarul sau presedintele Consiliului Judetean).

Mai de impact este faptul ca si-a luat zborul o piesa grea din noua economie a Iasiului.

”Impachetarea si... imbarcarea!”, au spus americanii de la Embarcadero Technologies, dand delete diviziei din Iasi. O decizie hard, la care putini s-ar fi asteptat acum un an, vazand forfota celor peste 70 de softisti din birourile iesene sau citind bilanturile (profit constant din 2009 incoace, de cand compania a crescut de la 5 angajati la un varf de 148 in 2011).

Dar am gasit si un Iasi care, din nou, a rostit Ichiban, Gabriel Manolache, proprietarul dealerului Toyota, primind pentru a doua oara premiul de calitate, ramanand pe lista scurta a celor mai buni dintre dealerii Toyota din toata Europa.

La ISPAL am vazut si cum, cu ajutorul unei aplicatii de proiectare si comenzi on-line, poti sa iti cresti sanatos businessul si sa te gandesti la scalare, desi te afli pe o nisa destul de aglomerata, nu tocmai plina de perspective. Am numarat si premiile alaturi de casa de vinuri Cotnari, ne-am mai veselit nitel, numai bine ca sa spunem lumii „Buna dimineata!”, odata cu producatorul de pijamale Sofiaman, care, in sfarsit, isi vede pozitia brandului consolidata... am dat o fuga si pana la Green Village, „resortul” lui Dragos Anastasiu din Delta, insotiti de bagajul de la Valigeria... Ne-am bucurat sa aflam ca UniCredit isi propune sa incurajeze IMM-urile sa investeasca. Am vorbit, asa, ca in familie, cu Gutmann despre succesiune si ne-am prajit la Led-urile Philips...

Ba chiar am gandit cu voce tare – „ce afaceri as fi facut acum 10-15 ani daca as fi stiut ce stiu acum” si am fost indemnati sa ne incercam puterile investind peste Prut.

Dar cate si mai cate! Cititi si veti vedea!

Citeste mai mult

Business Days Magazine - numarul 5

Rasfoieste online numarul 5 al revistei Business Days Magazine.

In „Cartea desfatarilor” a geografului arab Sarif al Idrisi, pe la 1154, aflam ca, inca de pe-atunci,  asezarea Timisoarei era ca „un oras placut, oferind bogatii mari”.  Mai trec 400 de ani, Timisoara, acum pasalac, isi pastreaza renumele de oras mare si placut. Peste inca 200 de ani, Timisoara, devenita intre timp provincie habsburgica, este mentionata tot ca un loc placut, cu afaceri infloritoare ale populatiei bastinase.  Acum doi ani, un „cronicar” mai actual, World Policy, arata ca venețienii o considera acum a opta provincie a Veneției. Mai mult, asa cum arata reprezentantul Casei de Insolventa Transilvania, Silvana Şermer, banci ca Veneto Banco si Italo Romena au cel mai bun randament in zona de vest, unde au dezvoltat portofolii impresionante de clienti.

Dar nu prea i-am auzit pe mandrii banațeni sa se laude cu acest neașteptat statut...

Poate pentru ca primul val de ”colonizare” dat de venirea investitorilor straini a inceput acum 15-20 de ani, sub steagul atelierelor de confecții in lohn și al speculatorilor de terenuri agricole. Colonizari de pe urma carora timișorenii au avut de caștigat mai degraba pe termen scurt. Mai bine da in poze statistice sa te mandrești cu urmatorul val de colonizare, care pare mai promițator - automotive (de la anvelope pana la cablaje), apetența pentru noua tehnologie/IT, incurajata de  cunoscuta tradiție universitara șamd. Corect, doar ca același discurs il auzim și la Cluj, și la Sibiu sau Brașov, ba și, dincolo de munți, parca s-au trezit și ieșenii (fara a lua in calcul capitaliștii de la București). Ca sa nu mai vorbim ca, la doi pași, și Aradul merge cam tot pe aceiași vectori de imagine.

Daca ținta Timișoarei a fost sa-și depașeasca rivalii interni (și in principal Clujul), atunci, misiunea este aproape indeplinita! Cu un șomaj de 1,6% (ian. 2015), este, la virgula chiar, inaintea Bucureștiului (Clujul are 3%). Ba chiar, oamenii de afaceri timisoreni spun ca somajul este doar de suprafata, ca, de fapt, doar cine nu vrea sa munceasca nu-si gaseste.

Va ramane și Timișoara un spațiu dominat de marile corporații, ca restul țarii, sau va reuși sa creeze mediul de creștere pentru IMM-uri, dupa modelul european? Va reuși sa treaca la o agricultura ca-n afara, acum ca și prețurile terenurilor au devenit ”mai europene”? Iși va valorifica mai bine statutul de oraș comunitar in relația cu aspirantul Belgrad?

Ce va face Timișoara, ce revoluție/revoluții va mai trezi? Despre toate acestea, puteți citi, negru pe alb, in analiza economica a regiunii.

Dar destul cu teoria. Sa vorbim despre practica! Avem foarte multa inovatie in acest numar. Aproape toti oamenii de afaceri intalniti incercau sa schimbe ceva.

Veniti si priviti prin vitraliile pictate ale Lipoplast, aflati cum merge Berg cu zincu-nainte si, aici e-aici, dati click ca sa aflati ce face Horia Cardos cu puii de o zi! Lectii de marketing veti primi de la „managerul lucrului bine facut”, Gigi Nacev, de umanitate de la Adrian Badescu si de brutarit de la o tipa de treaba, Adina Bugescu.

Va invitam sa zambiti, daca nu puteti sa radeti cu hohote, odata cu Antreprenorii cu zambet ai Garajului de PR. Dar destul cu reclama! Lectura placuta!

....citeste mai multe in acest numar al revistei Business Days Magazine

Citeste mai mult

Business Days Magazine - numarul 4

Rasfoieste online numarul 4 al revistei Business Days Magazine. Pentru cum se raporteaza bucurestenii la orasul lor si care sunt companiile pe care se bazeaza economia celui mai mare oras, consultati analiza. Parca si timpul curge altfel aici, totul se desfasoara pe repede inainte. Poate asta ar fi explicatia pentru care, pentru acest numar, am avut cele mai multe interviuri luate pe mail – o procedura de care fug cat ma tin picioarele. Dar timpul nu a avut rabdare. Poate ca, in timp ce cititi aceste randuri, are loc o tranzactie sau poate se antameaza una, care se va apropia curand de final, cum ne spune seful Enterprise Investors, cel mai important fond de investitii din Romania. Poate ca ratam lucruri importante, cum era sa ratez, de pilda, intalnirea cu Dragos Petrescu, al carui interviu il veti putea citi pe blog, cand, din cauza de Vinerea Negra, strazile Bucurestiului au fost blocate... citeste mai multe in acest numar al revistei Business Days Magazine

Citeste mai mult

Business Days Magazine - numarul 3

Rasfoieste numarul 3 al revistei Business Days Magazine, editia tiparita cu ocazia Iasi Business Days 2014, ce a avut loc in perioada 1-2 octombrie la Palas Mall. Din cuprins: - Doina Cepalis - Industriasa din Pascani - Din nou in control - despre Marcel Barbut de la Adeplast - Senzational - closca care a nascut idei vii! Vine de la Bacau (povestea Agricola Bacau) - Externalizare pe stil nou - Gabriel Mardaraasevici - "Evanghelistul" de la Daris - O afacere de aur - Coriolan - Intr-o altfel de luma ... - cu Angela Achitei si multe alte subiecte interesante despre mediul de business din Iasi si regiune

Citeste mai mult

Business Days Magazine - numarul 2

La ora cand inchideam aceasta revista, in presa economica tocmai bubuia stirea ca Facebook, cea mai mare retea sociala din lume, a cumparat, pentru o suma cuprinsa intre 400 si 500 de milioane de dolari, Liverail, nici mai mult, nici mai putin decat un start-up din Cluj, specializat in livrarea reclamelor video on-line. Cine este Liverail ? Opera a doi „creatori“ de profesie - Andrei Dunca si Sergiu Biris -, cei care au lansat platforma video locala Trilurilu (un interviu cu Calin Biris, fratele lui Sergiu si fostul director de marketing de la Trilurilu, vei putea citi pe blogul „Business Days“). Clar! La Cluj se intampla lucruri. Clar, orasul naste antreprenori reali, de calitate. Daca insa ți se pare lung drumul Clujului - vreo 11 ore bune cu trenul, ca sa fim cinstiti, ai ce scrie despre orasul de pe Somes si stand acasa, pe malul Damboviței, la un capat de net. Doar acum toata lumea poate sa se descurce on-line cu orice, de oriunde.Si multe alte subiecte interesante...

Citeste mai mult